پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
۲

جلودار زاده: نمی‌توانیم‌ به‌ جهانگیری بگوییم کنار برو!

چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب: 515274
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: ما که نمی‌توانیم به جهانگیری بگوییم کنار برو! او خودش کاندیدا شده است و اگر لازم بداند کنار می‌رود.
جلودار زاده: نمی‌توانیم‌ به‌ جهانگیری بگوییم کنار برو!
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس؛ سهیلا جلودارزاده نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در جلسه‌ای که هفته قبل داشتیم بر حمایت فراکسیون امید از آقای روحانی تاکید شد.
 
وی با بیان اینکه تاکنون درباره حمایت از جهانگیری بحثی نداشتیم، افزود: فراکسیون هیچ مخالفتی بر حمایت خود از روحانی ندارد و همه به اتفاق آراء تایید کردند که روحانی کاندیدای حمایتی فراکسیون باشد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به این سوال که جهانگیری اکنون نقش رقیب را برای روحانی دارد و یا کاندیدای پوششی و در نهایت کنار می‌رود یا خیر، تصریح کرد: ما که نمی‌توانیم به جهانگیری بگوییم کنار برو! او خودش کاندیدا شده است و اگر لازم بداند کنار می‌رود.
جلودارزاده در ادامه و در پاسخ به این سوال که در نهایت با ماندن جهانگیری حمایت‌ فراکسیون هم از روحانی خواهد بود و هم روحانی، گفت: فعلا به این سوال پاسخ نمی‌دهم چرا که اصلا راجع به آن فکر نکردم. این مسئله جزو حوادث غیر مترقبه است.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم شورای اسلامی در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدواریم هر آنچه خیر است برای ملت پیش آید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خیر ملت در این است که افسا دطلبان غربگرا شرشان را ازسر مردم کوتاه کنند
سامان
Iran, Islamic Republic of
چرا نمیتونید بهش بگید برو کنار بذار باد بیاد؟؟!

دیگه اینجا هم نمیتونید؟! واقعاً که!
همش شده؛ نمیتوانیم! نمیشود! نداریم!...