چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان

برخی بلندگوی آمریکا و صهیونیست شده‌اند

سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 514864
دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان گفت: در داخل نظام کسانی که باید سرباز و مدافع انقلاب اسلامی باشند در عرصه‌های مختلف نظام تبدیل به بلندگوهای آمریکا، انگلیس و صهیونیست شده‌اند و از درون به نظام ضربه می‌زنند.
برخی بلندگوی آمریکا و صهیونیست شده‌اند
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم؛ نظرعلی علیزاده شامگاه دوشنبه در مسجد بادی الله شهرستان رشت با اشاره به هفته کارگر اظهار داشت: نگاهی که جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به موضوع کار و کارگری دارد با توجه به منویات فکری مقام معظم رهبری است.

 دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان تصریح کرد: نگاه انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نگاهی جهادی است که برای رسیدن به این هدف باید با حرکتی انقلابی و جهادی وارد میدان عمل شد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در عرصه‌های سیاسی، نظامی و اقتصادی اذعان داشت: مقام معظم رهبری هر کار و عرصه‌ای را که منجر به تقابل با دشمن، برای رضایت خدا و خودکفایی خود شخص، خانواده و نظام انجام شود را به جهاد و دفاع مقدس تعبیر کرده‌اند.

علیزاده کارگران را مجاهدان میدان جهاد اقتصادی بیان کرد و افزود: نگاه انقلاب اسلامی به عرصه کار و کارگری جهاد فی سبیل الله است و کارگر، کارآفرین و سرمایه‌گذاری که با هدف ایجاد استقلال و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در چرخه اقتصادی فعالیت دارد  مجاهد فی سبیل الله است.
دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان چاره حل مشکلات اقتصادی را در جهاد اقتصادی عنوان کرد و ابراز داشت: به فرموده مقام معظم رهبری اگر همه عناصر اقتصادی نوع عملکرد خود را برمبنای جهاد اقتصادی و با روحیه جهادی فرار می‌دادند می‌توانستند با استقلال اقتصادی دشمنان را به زانو در آورند. 

وی به حکم جهاد در تمام عرصه‌ها به‌ویژه اقتصاد توسط امام راحل و مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی با چالش‌هایی روبه‌رو است که این چالش‌ها تنها از طریق جهاد فی سبیل الله حل شدنی است و در غیر این صورت بعدها عمیق‌تر می‌شود.

علیزاده حذف محرومیت از جمهوری اسلامی را از جمله اهداف اساسی انقلاب بیان کرد و افزود: خیلی از آقایان حذف محرومیت‌ها را غیرممکن تصور می‌کنند در صورتی که از پس از انقلاب تاکنون به مرحله‌ای رسیده‌ایم که توانایی حذف محرومیت‌ها را داریم. 

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان مشکلات فعلی را نتیجه فاصله گرفتن از آرمان‌های امام (ره) و انقلاب بیان کرد و افزود: حذف فاصله‌های طبقاتی بین فقیر و غنی، تغییر نگاه مدیران و مسئولان و توزیع برابر امکانات وظیفه نیروهای انقلابی در جهت آرمان‌های امام راحل است. 
علیزاده تصریح کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با پیوند بین نسل‌های اول، دوم، سوم و نسل فعلی بیش از این نباید اجازه دهند تا انقلاب به فرموده امام خمینی (ره) به‌دست نامردان و نااهلان بیفتد.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان برخی از افراد داخل کشور را  تریبون آمریکایی‌ها تشبیه خواند و خاطرنشان کرد: مشکل امروز ما جریان‌های چپ و راستی نیست و باید بنا به فرموده مقام معظم رهبری انقلابی‌ها و ضد انقلابی‌ها را دسته‌بندی کرد.

وی تصریح کرد: دشمنان در خارج از کشور تنها ادعا می‌کنند ولی در داخل نظام کسانی که باید سرباز و مدافع انقلاب اسلامی باشند در عرصه‌های مختلف نظام تبدیل به بلندگوهای آمریکا، انگلیس و صهیونیست شده‌اند و از درون به نظام ضربه می‌زنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *