جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۶
۱۲

شرایط روحانی در پسا مناظره اول چیست؟

شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 514164
روحانی در باتلاق وعده‌های دروغ و بی‌کارنامه‌گی خود گیر افتاده است.
شرایط روحانی در پسا مناظره اول چیست؟
به گزارش جهان نيوز، رضا سراج، تحلیلگر مسایل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:
 
پرونده مناظره اول با اعلام شکست قطعی روحانی در نزد مردم و افکار عمومی، فعالان رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی، کارشناسان داخلی و حتی تحلیل‌گران خارجی بسته شد. شرایط روحانی در پسا مناظره اول چیست؟

روحانی در بن بست سیاسی و اجتماعی

روحانی برای جبران باخت در مناظره اول، باید تهاجمی عمل کند؛ اما برای این کار دستش خالی است. تهاجمی عمل کردن روحانی از طریق جهانگیری، به ضرر خود اوست. این‌کار همانند مناظره اول، روحانی را نزد افکار عمومی ناتوان نشان می‌دهد و خطر بقاء جهانگیری در رقابت انتخاباتی و عبور اصلاح‌طلبان از وی را پر رنگ‌تر می‌سازد.

از سوی دیگر تهاجمی عمل کردن روحانی، عملا دست آقایان رئیسی و قالیباف را برای تهاجم بیشتر به عملکرد و نقاط ضعف وی باز می‌کند و این موضوع هم به ضرر روحانی است. شرایط مذکور عملا روحانی را در بن‌بست سیاسی و اجتماعی قرار داده است.

روحانی در باتلاق وعده‌های دروغ و بی‌کارنامه‌گی خود گیر افتاده است و هر چه بیشتر دست و پا بزند و وعده‌هایش را انکار کند؛ بیشتر در این باتلاق فرو می‌رود. سرنوشت روحانی در مناظره اول رقم خورد. این مهم، بیش از هر کس، برای خود روحانی مبرهن شده است. لرزش دست‌های وی-حتی در هنگام مشت شدن-گواه بر این موضوع است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کاظم
Iran, Islamic Republic of
دست اخر روحانی مجبور میشود انتحاری عمل کند وفضای احساسی ایجاد کند .
Iran, Islamic Republic of
این روحانی که در مناظره دیده شد آن روحانی دوره قبل نبود ، واقعا چرا دستانش میلرزید، جز این است که کارنامه ناموفقی دارد؟به نظرم در مناظرات بعدی وضعیت بدتری داشته باشد.
Iran, Islamic Republic of
"روحانی در باتلاق وعده‌های دروغ و بی‌کارنامه‌گی خود گیر افتاده است"
د روغ گو شما و اصول گرايان هستيد كه تمام دين و اسلام و ملت را زماني مي خواهيد كه به نفع شما باشد
روحاني يعني صداي امام خميني دوران
روحاني رسوا كننده فرقه اصول گرايائي است
منتظر مناظرات سياسي اين صد اي راستين امام باشيد
راي ما به صداي راستين امام خميني يعني دكتر روحاني است
م
Iran, Islamic Republic of
یکی تو راست میگی یکی روحانی...
Iran, Islamic Republic of
یکی تو راست می گی یکی روحانی ....به این جمله نه می شود منفی داد نه مثبت . با یک جمله کامل منظورت را بیان کن .
Iran, Islamic Republic of
اولا اصولگرایان واقعی، تأکید همیشگی بر اسلام و سیاست و اقتصاد اسلامی دارند که جزئیاتش را میتوانی بررسی کنی و خودت میدانی.
ثانیا شما افسادطلبان، شما ضدانقلاب ها، و شما بی دین ها، دغدغه اسلام دارید؟ دغدغه اسلام داشتید، جوانان را بیکار میخواستید؟ حقوق نجومی را توجیه میکردید؟ به رقبایتان، تهمت بی تدبیری میزدید، تدبیری نداشتید؟! پس شما دروغگوهای 4 درصدی، دغدغه دین ندارید.
ثالثا شما از ایستادگی جناح مؤمن، لجتان گرفته که میگویید فرقه اصولگرایی!!! فرقه، کسانی هستند که سال 88 به اسم تقلب، مردم را به خیابان ها ریختند، اما با روشن شدن حقیقت، فقط 5 هزار نفر با شما باقی ماندند که ...! اصولگرایی اگر به معنای پایبندی به انقلاب و دین است، در بین همه مؤمنین، در مساجد. پایگاه دارد. این فرقه نیست. فرقه، اسلحه جمع کن های جماعت شمایند.
رابعا اتفاقا روحانی، اینایی که میگی نیست. مگه به حرفه؟ خود روحانی، میگه چه کنیم دشمنی آمریکا با ما کم بشه، شما میگی خط امام؟!
Iran, Islamic Republic of
آخه تو از كجا دونستى همه اصلاح طلبها ضد انقلابند ؟! ....
Iran, Islamic Republic of
صدای راستین امام خدارا شکر در دسترس همه هست تا جاییکه یادمه وخوانده ام مخالف کاخ نشینی واسلام امریکایی بودندکلمه ی صدا را راست گفتید اما از راستین به بعد دروغ در روز روشن .در ضمن امام فرمودند امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.روحانی: سایه ی برجام را با مذاکره(با کدخدا )برداشتیم یعنی امریکا همه کاره است و...اما اصولگرایی واقعی اصولش اصل اسلام وراه امام است وتفسیرهای فردی تاثیری دراصل ان ندارد.به هیچ کس هم چک سفید امضا نداده که مخالف اسلام عمل کندوخودش را اصولگرا بنامد
ناصر
Iran, Islamic Republic of
این همان صدای راستین امام بود که در مقابل امام که میفرمود جنگ جنگ تا پیروزی ، مجمع عقلاء در مجلس تشکیل داد و وقتی امام متوجه شد توبیخ کردند.
این همان صدای امام است که امام فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند ایشان گفت باید با کد خدا ساخت
این جمله شما بعنوان شوخی قابل قبول بود
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت تمام دوستان اين نظراتو ول کنين اينا فتنه گراني هستن که سوزش مناظره باعث شده بريزن تو سايتا نظربدن ،جيره خور برو بيرون
Iran, Islamic Republic of
چرا صدا وسیما به مسئولیت ذاتی وشرعی خود عمل نمیکند؛چرا صحبتها و وعده های روحانی را مجددا پخش نمیکندتا معلوم شود دروغگو کیست؟
Iran, Islamic Republic of
لرزش دست اقای روحانی مربوط به زمان جنگ است نه استرس