شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

تیم سابق برانکو به کمکش می آید

يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۱۴
کد مطلب: 512965
الوحده امارات در حالی به مصاف الریان می رود که شانس صعود اماراتی ها از گروه بسیار کم است و شاید یک معجزه آنها را به مرحله بعد برساند.
تیم سابق برانکو به کمکش می آید
به گزارش جهان نيوز به نقل از ورزش سه؛ الوحده امارات از 4 بازی قبلی تنها  امتیاز دارد، آنها این هفته باید برابر الریان قرار بگیرند. الوحده برای صعود به دور بعد نیاز به معجزه ای دارد، هر دو بازی را برابر الریان و پرسپولیس پیروز شوند و الهلال نیز بتواند برابر هر دو تیم پیروز شود تا با الهلال به مرحله بعد صعود کنند.

این احتمال بسیار کم است چرا که الوحده در دور رفت نشان داد نمی تواند حریف چندان سختی برای تیم های گروهش باشد، انها در  حالی دوشنبه به مصاف الریان خواهند رفت که محمود عبدالباسط را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهند داشت.

البته این احتمال وجود دارد که خاویر آگیره در دو بازی بعدی به دلیل احتمال کم صعود به جوانان بازی بدهد تا تجربه بین المللی بازیکنان جوان تیم الوحده بیش از پیش شود.

آگیره در باره بازی با الریان گفته است: درست است شانس ما بسیار برای صعود کم رنگ است اما ما باید از باشگاه دفاع کنیم و به فکر حیثیت باشگاه باشیم.امتیاز گرفتن تیم الوحده می تواند به صعود پرسپولیس بسیار کمک کند، تیمی که روزگاری برانکو ایوانکوویچ را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می دید.

در دیگر دیدار این گروه دو تیم پرسپولیس و الهلال عربستان در عمان به مصاف هم خواهند رفت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *