شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۱
ابطحی خبر داد

تخلف سنجش و دانشگاه شهید بهشتی در پرونده «حسین فریدون»

سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۲
کد مطلب: 512256
عضو کمیته بررسی تحصیل حسین فریدون از تخلف سازمان سنجش و دانشگاه شهید بهشتی در جذب برادر رئیس‌جمهور در این دانشگاه در مقطع دکتری خبر داد.
تخلف سنجش و دانشگاه شهید بهشتی در پرونده «حسین فریدون»
به گزارش جهان نيوز، سیدجواد ابطحی عضو کمیته بررسی تحصیل حسین فریدون در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی تحصیلی حسین فریدون در این کمیته پایان یافته و باید در صحن کمیسیون قرائت شود.
وی درباره گزارش کمیته کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره تحصیل حسین فریدون، ادامه داد: براساس اسناد موجود، برخی تخلفات در سازمان سنجش و آموزش کشور و همچنین دانشگاه شهید بهشتی در روند جذب حسین فریدون در دانشگاه شهید بهشتی وجود دارد.
عضو کمیته بررسی تحصیل حسین فریدون در مجلس با بیان اینکه این گزارش شامل یک مقدمه، روند بررسی کار و نتیجه‌گیری است، تصریح کرد: گزارش بررسی تحصیل حسین فریدون در کمیته مربوطه قرائت شده و نظرات نهایی و تکمیلی اعضاء مطرح شده است.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
Iran, Islamic Republic of
چه جالب عکس خوبی را هم انتخاب کردید درست جناب آقای فریدون پس از استماع گزارش همانطور که در عکس ایشان مشاهده کنید بازبان بی زبانی اینطور القا میکند که به من چه سازمان سنجش و دانشگاه شهید بهشتی در رروند جذب تخلف کردند .میخواستند تخلف نکنند حالا هم که تخلف کردند دنده شون نرم حالا بیایند به افکار عمومی پاسخگو باشند و از بنده هم بابت این تخلف عذر خواهی کنند تا از آنها شکایتی نکنم .