جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

برنامه‌ریزی قوه قضاییه برای تحقق شعار سال

يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب: 511717
سخنگوی قوه قضاییه در خصوص تحقق شعار سال گفت: برای تحقق این شعار قوه قضاییه برنامه‌ریزی کرده و با بانک‌ها که از جمله عوامل موثر در تولید سرمایه‌گذاری می‌باشند، جلساتی را برگزار کرده است.
برنامه‌ریزی قوه قضاییه برای تحقق شعار سال
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس؛ غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در یکصد و دهمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهارداشت: همه دستگاه‌ها و قوا و آحاد امت عزیز موظفیم سال 96 تلاش کنیم که انشاالله اقتصاد مقاومتی تحقق بیشتری پیدا کند.
 
سخنگوی قوه قضاییه به شعار سال که تولید ملی و اشتغال است اشاره و تصریح کرد: شعار سال باید بیش از پیش محقق شود و طبعاً قوه قضاییه نیز در این صحنه هم وظایفی دارد و هم لازم است با دولت و مجلس به خصوص دولت برای مسائلی که مطرح است همکاری بیشتری داشته باشد.

اژه‌ای به تلاش قوه قضاییه در سال گذشته و امسال پرداخت و گفت: قوه قضاییه در جهت تحقق این مسئله تلاش بسیاری کرده از جمله عواملی که در تولید و سرمایه‌گذاری تاثیرگذار هستند بانک‌ها هستند که اگر صحیح عمل کرده و تسهیلات را درست بدهند می‌توانند در سرمایه‌گذاری و تولید موثر باشند.

وی افزود: معاونت پیشگیری قوه قضاییه در سال گذشته و امسال با بانک‌ها همکاری بیشتری داشته و طبق آسیب‌شناسی که انجام داده جلساتی را برگزار کرده است.

اژه‌ای گفت: سرپرست دادسرای مبارزه با جرائم پولی با بانک مرکزی و 7-8 بانک دیگر در نیمه دوم سال 95 جلساتی را برگزار کردند و آسیب‌هایی که در پرونده‌ها شاهد بودند متذکر شدند؛ معوقات، رانت‌خواری و ... را آسیب‌شناسی و افشاء کردند.

سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: در سال 96 نیز قرار است با بقیه بانک‌ها نشست‌هایی برگزار شود و این دسته از آسیب‌شناسی‌ها و همچنین روابط ناصحیح بین مشتریان و بانک‌ها نیز به آنها بیان شود.

ادامه دارد...
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *