پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱

عبدالوند: برای ایران و حجاب آمدیم

پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب: 511147
بازیکن تیم بسکتبال کوشا اظهار کرد در دیدار امروز برابر گاز تهران برای ما برد و باخت مهم نبود چون امروز برای حجاب و ایران آمده بودیم.
عبدالوند: برای ایران و حجاب آمدیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا؛ شادی عبدالوند درباره بازی امروز (پنجشنبه) بیان‌ کرد: امروز برد و باخت برای ما مهم نبود. برای ایران و حجاب آمده بودیم تا نشان بدهیم با پوشش اسلامی نیز می‌شود بازی کرد و این سختی‌گیری‌ها بی‌دلیل است. می‌خواستیم بگوییم چیزی از کشورهای دیگر کم نداریم.
عبدالوند در ادامه‌ گفت: بازی‌های تدارکاتی ما بسیار کم است و اگر دیدارهای تدارکاتی بیشتری در برنامه داشته باشیم، می‌توانیم بهتر بازی کنیم و پتانسیل‌ خود را نشان بدهیم.
عبدالوند در ادامه‌ درباره جلسه نهایی فدراسیون جهانی بسکتبال که اردیبهشت ماه برگزار می‌شود نیز عنوان کرد: از جزییات خبر نداریم ولی با پیگیری‌هایی که وزیر ورزش و جوانان انجام داده است، امیدواریم بتوانیم نظر فیبا را جلب کنیم و در میادین بین‌المللی حضور داشته باشیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *