جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

هاشمی‌طبا :کاندیدای پوششی روحانی نیستم

پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب: 511089
معاون رئیس‌جمهور دولت‌های پنجم و ششم می‌گوید که کاندیدای پوششی روحانی نیستم و اگر مردم به من اعتماد کنند، تلاش خواهم کرد در جهت اولویت‌های مطرح شده حرکت کنم.
هاشمی‌طبا :کاندیدای پوششی روحانی نیستم
 
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، مستقر در ستاد انتخابات وزارت کشور، مصطفی هاشمی‌طبا که صبح امروز برای ثبت‌نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور رفته بود، در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: هرچند روحانی اقدامات موثر و منطقی در راه رسیدن به اهداف جمهوری اسلامی ایران انجام داد اما بنده فکر می‌کنم امروز باید اولویت‌های جمهوری اسلامی ایران مورد تجدیدنظر قرار گیرد و اقدامات مناسبی صورت گیرد.

وی ادامه داد: حفظ سرزمین و همچنین اصلاح کشاورزی کشور در راستای حفظ سرزمین ایران اولویت ما است.این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم با بیان اینکه اولویت دیگر رسیدگی به محرومان کشور است، گفت: اصلاح قانون بانکی و تسهیل در امر تولید و کاهش سود بانکی از برنامه‌های من است.

هاشمی‌طبا همچنین تصریح کرد: متاسفانه، افرادی در داخل نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که خودشان را اپوزیسیون معرفی میکنند و خدماتی که نظام اسلامی میدهد را نایدیده میگیرند.

وی تاکید کرد: اگر مردم به من اعتماد کنند، تلاش خواهم کرد در جهت اولویت‌های مطرح شده حرکت کنم.

معاون رئیس‌جمهور دولت‌های پنجم و ششم در پاسخ به تسنیم که آیا دولت را در این عرصه‌ها و اولویت‌ها ناکارامد می‌دانید؟ گفت: اولویت‌های دولت تفاوت دارد ولی من فکر میکنم اولین اولویت حفظ سرزمین ایران است.هاشمی‌طبا در پایان تاکید کرد که کاندیدای پوششی روحانی نیست.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *