يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۴
۲۵
سعید حجاریان:

ثبت نام آقای احمدی نژاد خلاف منویات رهبری نیست!

چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۹
کد مطلب: 511056
سعید حجاریان در تحلیل ثبت نام محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری با وجود توصیه‌های رهبری به وی گفت: منع آقای احمدی‌نژاد برای عدم حضور در انتخابات از جانب رهبری منصوص‌العله بود.
ثبت نام آقای احمدی نژاد خلاف منویات رهبری نیست!
به گزارش جهان نيوز، تئوریسین اصلاحات عقیده دارد که حضور و ثبت نام احمدی نژاد در انتخابات خلاف منویات رهبری نیست، این در حالی است که وی توامان معتقد است هیچ فردی از طیف احمدی نژاد یعنی خود او و بقایی تایید صلاحیت نخواهند شد و به زودی آن ها گزینه ی دیگری را به عنوان نماینده خود معرفی خواهند کرد.
 
سعید حجاریان در تحلیل ثبت نام محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری با وجود توصیه‌های رهبری به وی گفت: منع آقای احمدی‌نژاد برای عدم حضور در انتخابات از جانب رهبری منصوص‌العله بود. رهبری در گفتاری که در این زمینه داشتند علت را بیان کردند و آن این بود که آمدن وی باعث دوقطبی شدن انتخابات می‌شود. اکنون با حضور آقای رئیسی عملاً فضا دوقطبی شده است و دیگر آن توصیه وجهی ندارد که احمدی‌نژاد به انتخابات ورود نکند. فی‌الواقع آمدن احمدی‌نژاد فضا را از دو قطبی بودن خارج می‌کند و اتفاقاً حرکت وی در جهت منویات رهبری است.
 
این فعال سیاسی همچنین در پیش‌بینی خروجی نظر شورای نگهبان در بررسی صلاحیت احمدی‌نژاد و بقایی گفت: من گمان دارم که هم آقای احمدی‌نژاد و هم بقایی هر دو رد صلاحیت خواهند شد. احمدی‌نژاد نیرویی دارد که روز آخر ثبت‌نام خواهد کرد و وی قصد دارد که نقش آقای هاشمی در انتخابات 92 را ایفا کند. یعنی بگوید که من را رد کردید اما رای من برای فلان آقاست. در بین اطرافیان ایشان تنها فردی که می‌تواند از شورای نگهبان اجازه عبور بگیرد آقای ثمره هاشمی است و احتمال می‌دهم که این گروه چنین نقشه و برنامه‌ای در سر می‌پرورانند.
 
حجاریان درباره تاثیر حضور رئیس دولت قبل و حلقه اطرافیان وی  بر معادلات انتخاباتی اصول‌گرایان یادآورشد: اصول‌گرایان در این دوره همه تلاش‌شان را کردند که اشتقاقی میان‌شان اتفاق نیفتد، ولی با این حال عملاً به چند دسته تقسیم شدند. این امر به‌واسطه عدم کار تشکیلاتی منسجم و دراز مدت میان این طیف اتفاق افتاد و با اینکه همه آنان هم‌پیاله هستند، اما بر سر تقسیم کیک منازعه دارند و معلوم نیست که تا به کی این افتراق میان‌شان ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یک سوزن به خودمون
Iran, Islamic Republic of
از حجاریان که رسما گفته بود ""اصلاحات نیاز به خون داره "" بیشتر از این انتظار نمیره.همه رو به کیش خودش میپندارد وفکر میکنه مثل همکیشان خودش همه برای سهمشون از کیکه که وسط میدان میان.خوبه همه میدانند غارت حقوقهای نجومی ومعوقات 8000میلیاردی در دولتی که ایشان طرفدارشه رخ داده. احمدی نژاد بازم در پازل اینها بازی خورده.
United Kingdom
بعد از نامه فدایت شوم مشائی به خاتمی باید هم تمام قد از "روحانی نژاد!!" دفاع کند
Iran, Islamic Republic of
تحلیل جالبی بود، واقعا گر حضور احمدی نژاد فضا را از حالت دو قطبی خارج کند، از جهاتی مطلوب نظر رهبری است، فقط مشکل آن است که رای آقای رئیسی را احتمالا می شکند
حمید
Iran, Islamic Republic of
دوست گرامی! الحمدلله رب العالمین، مردم ما در امر سیاست بسیار فهیم و خبره هستند. مردم ما تجربه ای مثل روحانی را لمس کرده اند که با وجود رعایت حداقل ها، مانند دروغ علنی نگفتن، مقابله مستقیم نکردن با رهبری و ... در زمانه قبل از انتخابات 92، امروز چطور در مقابل 7 میلیارد جمعیت کره زمین، بی پروا دروغ محض میگوید. حال مردم به سادگی میتوانند وضعیت احمدی نژاد را بخوبی پیش بینی کنند که قبل از انتخابات، هم علناً دروغ میگوید و هم در مقابل نص صریح رهبری می ایستد. حتی در همان سال 92، با ورود کاملاً هماهنگ و مضحک مشایی و هاشمی به ستاد انتخابات، همه مردم فهمیدند که دیگر احمدی نژاد هم یک مهره ای از قدرت طلبان شده است.
محسن تهران
Iran, Islamic Republic of
شماها که قند تو دلتون آب میشه ! ! اما اگه فکر میکنید که با اومدن احمدی نژاد اختلاف در اصولگرایان ایجاد میشود و این وسط کاندیدای شما مثل دوره قبل (البته با حدود 300000 رای) رای خواهد آورد ، اشتباه میکنید و ایشان در همان توهمات اصلاح ظلبان در تیر ماه 78 و فتنه 88 گرفتار خواهد شد به حول و قوه الهی .
Saudi Arabia
اولا دوستان منظور از دو قطبى تعداد كانديداها نيست كما اينكه در انتخابات ٨٨ چهار كانديد بود پس به گفته حجاريان آن انتخابات آيا سه قطبى بود!!! از طرفى آمدن أحمدى نژاد هم خوب شد اميدوارم رد صلاحيت نشود تا محك حسابى بخورد به اميد خداى قادر متعال در انتخابات پيش رو فتنه و انحراف و نفاق و بد اخلاقى باهم در برابر نيروهاى مخلص و مردمى انقلابى از صحنه توسط مردم حذف خواهند شد به قول معروف با يك تير چند نشان !!! من هم انشاءالله انقلابى ام
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان عزیز برادران گرامی سبد رای احمدی نژاد از شما جداست تکاپو و عصبانیت شما هم بخاطر این است که سبد رای مشترک برای احمدی نژاد و رئیسی متصور هستید و الا احمدی نژاد از خیلی از امثال شما ولایتمدارتر است .
Iran, Islamic Republic of
از یازده روز خانه نشینی و قهر کردنش معلوم بود
United States
ظاهرا احمدی نژاد به سبد رای گروه حجاریان دست برده که او را نگران کرده !!
Iran, Islamic Republic of
از نظر جماعت افسادطلب هر کسی وارد انتخابات شود و کاسه و کوزه ی شان را به هم بریزد دوقطبی ایجاد کرده! معنای حقیقی استبداد را می توان از این حرف ها فهمید! البته نمی دانم چرا احمدی نژاد سال های پیش مورد تخریب و توهین این جماعت بود ولی الان محبوب شده؟!
حسین
Iran, Islamic Republic of
عجب استدلالی! یعنی....جناب رییسی هم ممکن است وارد صحنه انتخابات شود؟!!!! حضور احمدی نژاد با حضور جناب رییسی فرق دارد. احمدی نژاد جنجال درست می کند و می تواند کار را به اردو کشی خیابانی بکشد که اصلا مطلوب نیست و برای همین هم مثل حجاریانی که هیچ اعتقادی به ولایت فقیه ندارد و جزو تیم برانداز نظام در فتنه سال 78 بوداز حضور احمدی نژاد استقبال می کند. حضور احمدی نژاد در این مقطع کاملا به نفع ضد انقلاب است.
Iran, Islamic Republic of
توجیح کارجبهه فتنه ونفاق که حاصل اتاق فکر انگلیس و غرب گرایان ونفوذی هاست
Iran, Islamic Republic of
این اقا معنای دوقطبی را نفهمیده فکر کرده اگر دو نفر کاندید شوند می شه دو قطبی اگه سه تا میشه سه قطبی نه عزیزم دو قطبی یعنی فضار تند و رادیکال بشه اقای ریسی اهل این حرف ها نیست و با اومدنش فضا به سمت خشونت و مواجهه های تند و تعصب امیز نمیره بنابر این با اومدنش دوقطبی ایجاد نمیشه این از زرنگی اقای حجاریان هس که دوست داره احمدی نژاد بیاد برای همین توجیه می کنه کارشو
حجت
Iran, Islamic Republic of
اقای تحلیل گر ناشی منع احمدی نژاد بخاط جلوگیری از فتنه دیگری بود نه صرفا دوقطبی سازی دوقطبی مد نظر حضرت اقا دوقطبی که منجر به فتنه می شود بود
اصلا چرا با ا مدن رئیسی دو قطبی می شود مگر روحانی در چه قطبی است رئیسی در چه قطبی این تحلیل بخاطر ترس از امدن رئیسی است نه تحلیل منع حضرت اقا
یعنی در واقع به گمان اقایان اگر رئیسی از حضرت اقا اجازه می خواستند ایشان او را منع می کردند این دیگر چه تحلیل یعنی نظر ایشان این بوده که فقط روحانی و هم کیشان شما کاندیدا شوند عجیب
Iran, Islamic Republic of
همین که یک عنصر امنیتی و مسئله داری مثل اقای حجاریان به توجیه و گونه ا ی از تایید حضور احمدی نژاد پرداخته نشانگر اشتباه و انحراف احمدی نژاد از خط انقلاب و رهبری است .
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
چرا .... گرفتی جهان؟چرا راجب احمدی نژاد صحبت نمیکنی؟
Iran, Islamic Republic of
یعنی واقعا هدف سعید حجاریان رو ازین حرف نمیفهمین که دارین انتشار میدینش؟ ....
چرا منتشر میکنین
حسین
Netherlands
وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ
شما هم با این تئوریسن اصلاحات تئوریسین اصلاحات باد تو آستین بعضی می کنید و افراد بی جنبه فکر می کنند خبریست.
اگر کسی تئوریسین اصلاحات است ، پس مسئول عملکرد اصلاحات است. عملکرد اصلاحات را همه می بینیم ، نتیجه اینکه ...
مهدی- رشت
Iran, Islamic Republic of
این اقا و همفکران شبهه روشنفکرش هر زمان کسی به دلایل مختلف مقابل رهبری قرار بگیرد را عادی جلوه میدهند تا راه برای مقابله خودشان با آقا همراه شود.ضمنا حضور احمدی نژاد بیشتر از همه به نفع آنان خواهد شد،زیرا الان مطمئنند که دیگر کاندید آنها یکسره نخواهد باخت.
Iran, Islamic Republic of
ازاینکه چه کسانی ازآمدن احمدی نژادبادمشان گردومی شکنندکاملامشخص است که حضوراوخواسته یاناخواسته به نفع اصلاح طلبان ---یعنی همان دشمنان دیرینه ی --- اوست..!!!
گمنام
رهبری باید بداند ما همانیم که ... یا الله یا رحمان و یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک
حسن
Iran, Islamic Republic of
برای اولین بار با حجاریان موافقیم.
هومن
Iran, Islamic Republic of
به حکیمی گفتند فلان شخص تورا تعریف و تمجید و تایید کرد، او بر سرخود کوفت و دیوانه وار خود را به این سو و آن سو پرت کرد، او را گفتند تو را چه شده است، او گفت باید دید در کار خود کدام غلط بزرگ را کرده ام که چون اویی از من تعریف کرده است.
Iran, Islamic Republic of
ببخشید یعنی آقای خامنه ای به احمدی نژاد گفتند نیا تا فضا دو قطبی نشود و یک قطبی بشود؟؟؟ در همه ی انتخابات ها دو رقیب و دو جریان مقابل هم هستند و این طبیعی است پس منظور رهبر از دو قطبی شدنِ فضا، وجود دو جریان و دو دیدگاه نبوده!!!!
Iran, Islamic Republic of
این حجاریان بنظر در آکادمیهای انگلیس درس خدعه
وتفرقه افکنی خونده ،ببینید چه اصطلاحات مکارانه ای را برای تاثیرگذاری برمخاطب بکار میبره!!!