جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
مجید نامجو مطلق:

کسی انتظار این تیم را از منصوریان نداشت

استقلال در تاشکند یک نیمه بازی کرد
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب: 511018
پیشکسوت استقلال گفت: استقلال می توانست لوکوموتیو را در تاشکند شکست بدهد ولی نمی دانم ابتدای بازی و در نیمه اول چه اتفاقی برای این تیم افتاده بود!
کسی انتظار این تیم را از منصوریان نداشت
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق؛
تیم استقلال در دیدار بیرون از خانه مقابل لوکوموتیو تاشکند در حالی به تساوی یک بر یک دست یافت که تا اواخر بازی با یک گل از حریف خود عقب بود. این تیم با وجود 7 امتیازی شدن با توجه به بازی رودررو با الاهلی که این تیم هم بعد از شکست دادن التعاون 7 امتیازی شد در رده دوم ایستاد. طبق قوانین ای اف سی در شرایط برابر بازی رودررو محاسبه می شود و با وجود باخت 2 بر صفر استقلال در دوبی به این تیم فعلا استقلال رده دوم را در اختیار دارد.
مجید نامجو مطلق در گفت و گو با مشرق، درباره مسابقه استقلال مقابل لوکوموتیو و دیدار بعدی این تیم با صبای قم در لیگ برتر ایران حرف زد.
متن کامل این گفت و گو در ادامه می آید:

*بازی با لوکوموتیو چطور بود؟
- به نظرم نتیجه نتیجه خوبی بود ولی استقلال می توانست در این بازی حتی برنده باشد.

* چرا این اتفاق نیفتاد؟
- من در کنار تیم نیستم و از اتفاقات درون آن بی خبرم. اما از ابتدای بازی حس شد که تیم شادابی لازم و همیشگی اش را ندارد. گرچه رفته رفته و در نیمه دوم استقلال به شکل همان استقلالی درآمد که از این تیم انتظار داریم.

* نیمه دوم استقلال تیم برتر میدان بود؟
- قطعا گلی که در نیمه اول دریافت کردند روی روحیه تیمی اثر داشت که در نیمه دوم مالکیت توپ به مراتب بیشتر شد و استقلال غیر از گل چند موقعیت خوب هم بدست آورد.

* تساوی عادلانه بود؟
- فکر نمی کنم. تیم لوکوموتیو مستحق این یک امتیاز نبود. استقلال در لیگ خودمان ثابت کرده از نظر فنی و نفر به نفر به مراتب از این تیم برتر است و می توانست در بازی با لوکوموتیو حتی برنده باشد. البته در کل این یک امتیاز هم بد نبود و در خانه حریف و در شرایط زمین آنها همین که امتیاز گرفتیم بهتر از باخت بود.

* استقلال می تواند از گروهش صعود کند؟
- قطعا این اتفاق می افتد. به هر حال هنوز دو بازی دیگر مانده و دو تیم 7 امتیازی شانس های اول صعود هستند. ما با الاهلی در تهران بازی داریم و اگر آن بازی را ببریم کار صعود استقلال یکسره می شود.

* در لیگ چه اندازه برای نایب قهرمانی به استقلال امید دارید؟
- استقلال در لیگ خیلی با انگیزه بازی می کند. البته این هفته با یک تیم باانگیزه مانند خودش بازی دارد که در سمت دیگر جدول برای بقا تلاش می کند و آنها هم برای برد به میدان می آیند.


* اما استقلال هم رقابت تنگاتنگی برای دومی با تراکتور دارد؟
- قطعا استقلال هم نیاز مبرم دارد که این بازی را ببرد ولی صبا هم در نیم فصل دوم و با جذب بازیکنان جدید شرایط بهتری پیدا کرده است. مانند خود استقلال که در نیم فصل دوم و با تکیه به جوانانش زیر و رو شد.

* انتظار چنین تیمی را داشتید؟
- بعید می دانم کمتر کارشناسی با توجه به نتایج و بازی های استقلال در نیم فصل اول انتظار جنگ این تیم در روزهای پایانی برای نایب قهرمانی را داشت. شاید خیلی ها در بهترین شرایط فکر می کردند استقلال در هفته های آخر برای کسب سهمیه بجنگد ولی این تیم متحول شد.

* پیش بینی تان از این بازی چیست؟
- بازی در آزادی است و تقریبا اکثر بازیکنان صبا هم با شناخت کافی از شرایط بازی در این ورزشگاه به میدان می آیند و از این نظر چندان برتری خاصی برای استقلال وجود ندارد ولی با این همه استقلال در خانه تیم خطرناکی است و از طرفی اگر نخواهد امتیاز کامل این بازی را بگیرد باید در رقابت با تراکتور روزهای سخت تری را در پیش داشته باشد چون یک بازی رودررو هم با این تیم دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *