جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

تحویل بوئینگ به ایران زودتر از موعد مقرر!

سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب: 510807
رویترز در گزارشی نوشت شرکت بوئینگ قصد دارد هواپیمایی که "ترکیش ایرلاینز" از خرید آن منصرف شده است را به ایران تحویل دهد.
به گزارش جهان نيوز، خبرگزاری رویترز در گزارشی از احتمال تحویل یک فروند بوئینگ مسافربری 777 به ایران یک سال زودتر از موعد مقرر خبر داد.
 
به نوشته رویترز این هواپیما که احتمالا ماه آینده تحویل ایران‌ایر خواهد شد، ابتدا توسط شرکت هواپیمایی "ترکیش ایرلاینز" ترکیه خریداری شده بود.
 
پیش از این طبق قرارداد بوئینگ و ایران‌ایر قرار بود ایران اولین هواپیمای مسافربری پهن‌پیکر خود از مجموع 80 هواپیمای خریداری شده از این شرکت آمریکایی را در آوریل 2018 تحویل بگیرد. 
 
طبق برخی گزارش‌ها، شرکت ترکیش ایرلاینز کاهش ترافیک هوایی پس از کودتای نافرجام سال گذشته ترکیه را دلیل انصراف خود از خرید بوئینگ 777 اعلام کرده است.
 
پیشتر در رابطه با ایرباس های فرانسوی تحویل داده شده به ایران نیز اخباری در خصوص مرجوعی بودن آنها از اسپانیا و کلمبیا در رسانه های جهان منتشر شده بود. 
 
با این حال گفته می شود تمامی این هواپیماها جدیدالساخت بوده و در هیچ خطی مورد استفاده قرار نگرفته اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
لغت موجوعي مثل استفاده اي كه ان خبرنگار زن كرد ، غلط است چرا كه انها تحويل و ارسال نشده اند كه موجوع شوند .لذا كم سوادي خبرنگار مثل گفته وزير ، از اينگونه صحبت كردن ، كاملا مشهود بود ...
شما حداقل اخرش سعي كرديد مثل خبرنگار فوق الذكر نباشيد و اين جاي تقدير دارد ...
فارض
Iran, Islamic Republic of
معركه است شما هم بهتره به منافع ملى بيشتر بيانديشيد تا جنگ قدرت و ...