شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱
​نقوی‌حسینی در نطق میان دستور:

مشکلات کشور ناشی از مدیران بی‌انگیزه است

چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب: 509886
نماینده مردم ورامین در مجلس با اشاره به مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور گفت: این مشکلات ناشی از مدیران غیرانقلابی، بی‌انگیزه و بی‌تحرک است.
مشکلات کشور ناشی از مدیران بی‌انگیزه است
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 16 فروردین) در نطق میان دستور خود در صحن علنی پارلمان، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به جهت روحیه انقلابی و انتخاب استراتژی‌های دقیق، با افتخار و سربلندی در قله موفقیت تغییر و تحولات بین‌المللی و منطقه‌ای ایستاده و اهداف خود را بر نظام استکباری دیکته می‌کند.

وی افزود: حجم دشمنی‌ها، عهدشکنی‌ها، نقض عهدها، تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان ملت ایران به سرکردگی آمریکای متجاوز بیانگر موفقیت‌های ملت ایران است.

نماینده مردم ورامین در مجلس با بیان اینکه دشمنی‌های آمریکا و رژیم‌صهیونیستی و هم پیمانان آنها علیه ملت، نظام و انقلاب اسلامی کمتر نشده و در آینده نیز کم نخواهد شد، گفت: اگر جریانی یا افرادی بخواهند آمریکا را بزک کنند و یا دشمنی آمریکا علیه مردم ایران را کم رنگ نشان دهند، یا غافل و یا خائن هستند.

نقوی‌حسینی تصریح کرد: مهمترین چالش و مشکل کشور در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ناشی از سوء مدیریت و عدم وجود مدیران انقلابی و همچنین وجود مدیران بی‌انگیزه و بی‌تحرک است.

وی با بیان اینکه وقتی که مدیران ما نگاه به بیرون دارند و امیدوار به کمک دشمن هستند، مشکلات کشور حل نمی‌شود، گفت: باید به جای امید به بیگانه و اعتماد به دشمن به ظرفیت، سرمایه متخصصان، جوانان و نخبگان داخلی برای حل مشکلات کشور اعتماد کنیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی مجلس با اشاره به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی و رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال با مدیریت بی‌انگیزه، غیرانقلابی، بی‌تحرک و آلوده به فساد اقتصادی محقق نمی‌شود.

نقوی‌حسینی در پایان نطق خود گفت: از همه ملت بزرگ دعوت می‌کنم تا در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده با حضوری پرشور و با مشارکتی گسترده دست به یک انتخاب انقلابی، پرتحرک، با انگیزه و متعهد بزنند تا رئیس‌جمهور منتخب شب و روز خود را وقف ملت، نظام و کشور نماید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اتفاقا خیلی هم انگیزه دارند...
فقط انگیزه‌شان فروختن ایران به آمریکاست