شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲

سایت چینی: خط حمله ایران وحشتناک نیست

دوشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 508893
یک رسانه چینی به لیپی و شاگردانش توصیه کرد در بازی با ایران باید به مسئله روحی‌ و روانی توجه خاصی کنند.
سایت چینی: خط حمله ایران وحشتناک نیست
به گزارش جهان نيوز؛ سایت چینی درباره بازی سه‌شنبه تیم ملی این کشور برابر ایران در هفته هفتم مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه در گروه A آسیا نوشته است:
اگر چین به نتیجه خوبی برابر ایران دست پیدا کند دوباره امیدهای صعود به جام‌جهانی افزایش خواهند یافت. در این بازی وضعیت روانی پایدار می‌تواند مهم‌تر از اهداف تاکتیکی باشد و ما منتظر فوتبال هیجان‌انگیز چین هستیم.
به نقل از وب سایت پیپل چین؛ در مقایسه با مریضی ترس چین از  کره جنوبی، تیم ملی فوتبال چین در 7 سال اخیر برابر ایران به پیروزی دست نیافته است. آمار نتایج چین در 23 بازی اخیر با تیم ملی ایران 5 پیروزی، 11 شکست، 7 تساوی، 20 گل زده و 39 گل خورده است.
سایت پیپل چین سپس با ستایش از عملکرد کی‌روش و شاگردانش نوشت:
تیم ملی ایران در 6 بازی اخیر مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه گلی دریافت نکرده است. این تیم با 4 پیروزی، 2 تساوی و 14 امتیاز صدرنشین گروه A است.ایران فقط 5 گل به ثمر رسانده و این مسله نشان می‌دهد خط حمله آنها خیلی هم وحشتناک نیست. با این حال گل‌زدن چین به ایران کار آسانی نیست.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و چین ساعت 16:30 دقیقه فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می‌روند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *