جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

مقتدی صدر به تحریم انتخابات عراق تهدید کرد

جمعه ۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۳
کد مطلب: 508710
رهبر جریان صدر عراق در جریان سخنرانی در جمع هواداران خود در میدان التحریر در بغداد تهدید کرد، در صورتی که کمیساریای کنونی باقی بماند، انتخابات را تحریم خواهد کرد.
مقتدی صدر به تحریم انتخابات عراق تهدید کرد
 به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در جریان این سخنرانی با بیان اینکه در صورت ابقای کمیساریای کنونی و قانون آن انتخابات را تحریم می کند، خواهان ادامه تظاهرات مسالمت آمیز شد.
صدها عراقی امروز (جمعه) در پاسخ به فراخوان مقتدی صدر برای شرکت در تظاهرات در میدان التحریر تجمع کردند. در همین راستا مقام های امنیتی نیز راه های منتهی به میدان التحریر را بستند. تظاهر کنندگان خواهان ایجاد تغییراتی در نهادهای کشور و اصلاح سیستم انتخابات پارلمانی و قانون کمیساریای انتخابات و همچنین محاکمه مفسدان شدند.
در همین حال، جعفر الموسوی، سخنگوی رهبر جریان صدر عراق از دولت و پارلمان این کشور خواست تا اقدامات جدی را برای تحقق تغییرات انجام دهند.
وی گفت: تظاهرات مردم به منظور فشار بر ائتلاف های سیاسی ادامه خواهد داشت و تا زمان تحقق خواسته های قانونی مردم متوقف نخواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *