شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

مخالفت جدی «لوپن» با تحریم های اروپا علیه روسیه

جمعه ۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۵
کد مطلب: 508705
مارین لوپن نامزد راستگرایان در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه با تاکید بر غیرسازنده بودن تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه، آنها را غیرسازنده و ناکارآمد توصیف کرد.
مخالفت جدی «لوپن» با تحریم های اروپا علیه روسیه
 به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر «مارین لوپن»، نامزد راستگرایان در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه که امروز در جمع  اعضای کمیته روابط بین الملل مجلس دومای روسیه در مسکو سخنرانی می کرد، ادامه تحریم های اتحادیه اروپا علیه مسکو را به منزله دیپلماسی زشت و زننده تهدید دانست و از وضع چنین تحریم هایی به شدت انتقاد کرد.
لوپن که امروز در مسکو میهمان اعضای کمیته روابط بین الملل دوما بود، گفت: می دانید که ما همیشه مخالف تحریم ها بوده ایم. من فکر می کنم که آنها (تحریم ها) نا مناسب و احمقانه هستند.
هرچند وی در ادامه سخنان خود گفت که ممکن است رویکردش مخالفین زیادی نیز در اتحادیه اروپا داشته باشد.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری فرانسه همچنین افزود: ما با دیپلماسی تهدید، دیپلماسی تحریم و دیپلماسی هراس افکنی که اتحادیه اروپا اخیرا به شکلی فزاینده به سمت به کار بستن آنها، نه تنها علیه روسیه بلکه علیه اعضای خود نیز گرایش پیدا کرده مخالف هستیم.
این سیاستمدار فرانسوی همچنین ابراز امیدواری کرد تا لیست سیاه تحریم ها علیه اشخاص حقیقی و حقوقی روسیه در فرانسه از بین برود و تاکید کرد: من همواره بر برداشته شدن تحریم هایی که آنها را غیرسازنده می دانم تاکید کرده ام.... امیدوارم فرانسه قادر به دستیابی راه حلی شود که ما لا اقل بتوانیم فهرست سیاه (تحریم ها) را در کشور خودمان ملغی کنیم. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *