شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

آغاز متفاوت سینمای ایران در سال 96

چهارشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب: 508476
رئیس انجمن پخش‌کنندگان فیلم گفت: شروع سینمای ایران در سال 1396 بهتر از سال پیش بوده که امیدوارم این روند کماکان ادامه داشته باشد.
آغاز متفاوت سینمای ایران در سال 96
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، علی سرتیپی گفت: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که فروش فیلم‌های سینمایی روی پرده، در اسفندماه سال ۹۵ نسبت به مدت زمان مشابه، رشد خوبی داشته و تعداد مخاطبان آن‌ها نیز بیشتر از قبل بوده است.

وی اظهار کرد:سینمای ایران در سال جدید آغاز خیلی خوب و امیدبخشی داشته، به طوری که فیلم‌ها در ابتدای سال نسبت به سال پیش،فروش بیشتر و بهتری داشته‌اند. این درحالی است که اتفاقا در نوروز امسال فیلم‌ها هیچ تبلیغات ماهواره‌ای نداشته‌اند و صدا و سیما به تبلیغ آن‌ها کمک کرده است که امیدواریم این روند همچنان در سال ۹۶ ادامه داشته باشد.

«یک روز به خصوص»، «ماجرای نیمروز»،«آباجان»،«گشت۲»،«خوب، بد،جلف» و «سه دیوانه» فیلم‌های درحال اکران سینمای ایران هستند که سرتیپی از این مجموعه چنین ارزیابی را داشت گفت که در چند روز آینده آمار فروش و مخاطبان فیلم‌ها را اعلام خواهد کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *