جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۵
۲۱

واکنش معاون سیاسی روحانی به بیانیه‌های احمدی‌نژاد

دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۴
کد مطلب: 507349
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور با انتشار متنی به بیانیه‌های اخیر احمدی‌نژاد واکنش نشان داد.
واکنش معاون سیاسی روحانی به بیانیه‌های احمدی‌نژاد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس حمید ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور نسبت به بیانیه‌های اخیر احمدی‌نژاد واکنش نشان داد و نوشت: تاکنون ازسوی مسئول دولت پیشین سه بیانیه، چند سوال و یک کاندیدا صادرشده است؛جالب است که در عالم سیاست هیچ کس وقعی به این حضور مجازی نگذاشته است.
وی در ادامه افزود: ظاهرا می‌خواهند "دوقطبی حضور" به "قطبی سازی بیانیه ای و حضور مجازی - جانشینی" تبدیل شود؛ لذا است که جامعه سیاسی در حال گذر از کنار آن به آرامی است.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: اصولگرایان پایدار می دانند کوچکترین سخنی در این رابطه، شراکت تاریخی شان در اقدامات دولت قبل را برای مردم زنده خواهدکرد؛ لذا سکوت بهترین روش است.
ابوطالبی بیان کرد: اصلاح طلبان نیز که سال‌های ٨٤-٩٢ را سال‌های سقوط کشور می دانند، در این زمینه بصورت پراکنده سخنانی گفته اند؛آنان هم حاضر به ورود به این بازی نیستند.
و با بیان اینکه دولت هم حاضر نیست ارزش خدمت رسانی به مردم را صرف پرداختن به آنانی کند که خسارات بیشمار هشت ساله‌شان به کشور در کوتاه مدت غیر قابل اصلاح است، یادآرور شد: یکی از نزدیکترین خساراتِ پیچیده آن هشت سال، اتلاف ٧-٨ میلیارد دلار ازدارایی های ملت در خلال سال‌های ٨٦-٨٩ نیویورک و لوگزامبورگ و بابک زنجانی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
و با بیان اینکه دولت هم حاضر نیست ارزش خدمت رسانی به مردم را صرف پرداختن به آنانی کند که خسارات بیشمار هشت ساله‌شان به کشور در کوتاه مدت غیر قابل اصلاح است، یادآرور شد: یکی از نزدیکترین خساراتِ پیچیده آن هشت سال، اتلاف ٧-٨ میلیارد دلار ازدارایی های ملت در خلال سال‌های ٨٦-٨٩ نیویورک و لوگزامبورگ و بابک زنجانی است.


حمید ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور، پس مشخص شد، چیزی برای دفاع نداری، همین ٧-٨ میلیارد دلار ازدارایی های ملت در خلال سال‌های ٨٦-٨٩ نیویورک و لوگزامبورگ هم در دولت شما اتفاق افتاد. بابک زنجانی هم از روحانی جایزه گرفت، نه از دکتر احمدی نژاد.
Iran, Islamic Republic of
تو هم بهتره سکوت کنی و حرف نزنی! راستی شما همونی نبودی که در راستای عزتمندی گذرنامه ی ایرانی به آمریکا راهت ندادن؟!!
موسوی
Iran, Islamic Republic of
اگربیانیه های احمدی نژاد ارزش پاسخگوی نداشتن پس چراجواب دادی
جناب ابوطالبی!جوابت بسیار پراست از عصبانیت و استیصال .اگر پاسخی منطقی ودر خور داشتید لحظه ای درنگ نمی کردید
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
و شكايت هم مي كرديد و او را به دادگاه مي كشانديد
United States
آقای ابوطالبی شما حرف زدن نداری. برای خاطر خودت اسباب سفر خارجت را جمع کن عقب نیفتی.
Iran, Islamic Republic of
هرکدوم از حرفا دروغه پاسخ بدید . صنعت هسته ای رو که شما از کار انداختید به اندازه چند برابر خسارات فرضی شماست . تو را از امریکا دیپورتت نمیکردن . به جای این حرفا برو یه چیزی به ارباب آمریکاییت بگو که برگردوندت .........."همه میدونن این اخرای قصه شماست"
امیر عباس
Iran, Islamic Republic of
دولت واگرا تدبیر و امید مقصر تمام ناکامیهای خود در طول این چهار سال را دولت احمدی نژاد معرفی می کرده حالا که زمان پاسخگویی فرا رسیده سکوت اختیار می کنند و به فکر خدمات رسانی افتاده و از ارزش ان نام می برند ؛ خدمات رسانی که اثارش را کسی ندیده ؛ دروان این گونه فرار به سمت جلو ها بسر امده باید در مقابل تهمت های که به دولت نهم و دهمی زدید ... ؛ جواب نیازدارد نه فرار و در این گرداب قطعا نابود خواهید شد
حسینی
United States
معلومه که چقد دستتون خالیه جناب ابوطالب،ایشون مثه هر شهروندی دیگه حق پرسش و سوال داره از مقامات کشورش،ایشون خیلی منطقی پرسیدن مگه ابتدای روی کار اومدنتون نمیگفتین خزانه خالیه و به اندازه یکی دو رروز در برخی مناطق ذخیره استراتژیک داشتن؟پس این همه بریز و بپاش و آماررسمی سازمان غله وگمرک و...رو چطور توجیه میکنیین؟؟اگرچه نباید انتظار برای پاسخگویی در قبال اظهارات و ادعاهای مسئولین در دولت یازدهم داشت!!ضمنا بازهم خدا روشکر اینبار اگه به سوالات احمدی نژاد پاسخی ندادند که البته پاسخی ندارند که بدهند،ایشون رو با الفاظ خاص و شایسته صادره از سوی مقامات عالی دولت یازدهم همچمون برید به....و بی .... و بی..... و تازه به..... مورد محبت قرار ندادند.(من به عنوان یکی از مردم عادی جامعه اسلامی از بکارگیری و نوشتن این عبارات در یک کامنت که ممکن است دهها نفر اون رو ببین شرم دارم اونوقت نمیدونم چطوری آقایون با سینه صاف و صدای رسا و در کسوت یک مقام عالی رتبه از این واژه ها جهت نوازش افراد و گروهها و منتقدان خود استفاده می کنند؟؟؟؟؟؟؟)
Iran, Islamic Republic of
جواب بيانيه هاي روشنگرانه را بايد با استدلال جواب داد آنهم وقتي از سوي رياست دولت هاي پيشين باشد. اگر رئيس جمهور قبلي ايراداتي داشته است- كه چند برابر آن در دولت فعلي مي باشد- دليلي ندارد در مورد اتهاماتي كه به او وارد مي شود سكوت كند.
Iran, Islamic Republic of
واعظ‌آشتیانی : احمدی‌نژاد فارغ از هرگونه قضاوت، به دنبال اثبات حقانیت عملكرد خودش است. فارغ از قانع‌شدن یا نشدن مخاطب و با توجه به اینكه مردم حافظه تاریخی خوبی دارند.

به نظرم احمدی‌نژاد آمده تا از خودش دفاع كند و این بهانه را هم دولت روحانی به او داه است. هر اتفاقی رخ داد، گفتند به دولت قبل مربوط است، الان هم زمان دفاع احمدی‌نژاد است. احمدی‌نژاد فرد باهوشی است؛ اگر می‌خواست در این چهار سال مدام پاسخ بدهد، وجاهتش از بین می‌رفت».
شریف
Iran, Islamic Republic of
درود بر مردی که شماها را وادار کرد که خلاف مسیری را که سالهاست ادعایش را دارید برید. و برای مردم هم روشن شد که دروغ میگفتید. پس چه شد شعار ((دانستن حق مردم است)) و ((حقوق شهر وندی ادعایی)) و اینکه(( نباید کسی رد صلاحیت بشه
و مردم ما رشیدند)) وهمه چی باید شفاف باشه و...
طبق کدام حقوق شهروندی با نیش و کنایه از جواب دادن باید شانه خالی کرد. چرا مرتب در بوق و کرنا کرده خواستار رد صلاحیت هر شخصی مخالف عقاید خود هستید ؟و پیشاپیش از طرف شورای محترم نگهبان تصمیم میگیرید؟ مگر در این 4 سال نباید به مردم خدمت میکردید که یکسره دولت قبل را میکوبیدید که تازه یادتون اومد وقت پاسخگویی ندارید و خدمت واجب تر است.
علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
درست است که اصول گرایان از عملکرد احمدی نژاد انتقاد دارند
ولی سقوط کشور در دو مقطع انجام شد
مقطع اصلاحات که ننگین ترین دوران انقلاب است و مقطع روحانی که در وادادگی به استکبار شهره آفاق است
نصیحتتان میکنم که در دفاع از عملکرد روحانی عجله نکنید
روزی فرا می رسد که در تبری از این عملکرد از هم سبقت خواهید گرفت
Iran, Islamic Republic of
3 سال از وقت با ارزش کشور را در مذاکرات بی نتیجه هسته ای هدر دادید حالا اگر راست می گویید به بیانیه های دکتر احمدی نژاد پاسخ منطقی بدهید.
Iran, Islamic Republic of
یادمه شیطان بزرگ که چند ماه یه لنگ پا پشت در نیگرت داشته بود هیچ صدای گله و اعتراضی ازت در نمیشد ولی همینکه هموطنت که هشت سال رییس جمهورت هم بود بعد از چهار سال فحش شنیدن با چند تا آمار و ارقام و مستندات محترمانه خواست جواب بده رگ غیرتتون!! جوش اومد!
Iran, Islamic Republic of
عالی بود
Iran, Islamic Republic of
یک کلمه هم در باره اماری که احمدینژاد ارایه کرد صحبت نکردید . همه اش شعار و اتهام زنی کلی بود . نه اینکه موافق کارهایی که ایشان کرد باشم . ولی حداقل از نوع حمله شما مشخص است که می خواهید با غوغا و فرار بجلو از زیر بار حرف هایتان شانه خالی کنید . بسیار مشخص است همان اتهاماتی را که شما برعلیه وی مطرح کردید شایسته خودشما است . شما می گویید که در عالم سیاست کسی ان حرف ها را جدی نگرفت ؟ اتفاقا برعکس.
نه اصولگرا هستم و نه اصلاح طلب ( البته له معنای سیاسی ان ) . لیکن هرگز عقل من این شانتازها و فرافکنی های شما را قبول نکرده و نمی کند . چهار تا آمار صریح و مشخص داده و البته سخت است بتوانید انرا رد کنید .
اشکذری
Iran, Islamic Republic of
شریک احمدی نژاد بودن در خدمت به مردم افتخار است. حیف که اون اواخر، کمی خودشیفته شد و باعث شد بی‌تدبیران و ذلت‌پذیران بر کشور حاکم شوند.
Iran, Islamic Republic of
اصلا فهمید چی گفت؟ خاطره چیز چیز گفتنای میرحسین موسوی برام زنده شد
Iran, Islamic Republic of
اقای ابوطالبی اصولگرایان خوب می دانند ازکسی که ازمرام عبور کرده مثل خودش عبور کنند وشما خوب میدانید که پازل وسناریوی انتخابات 88در جای دیگر مهره های شمارا حرکت میداد تا الان که به لطف خدا فلج نشدیم اما به طرز مسخره ای دستتان جلوی گردانندگان نمایش دراز کردید تا حقمان را بدهند اینهارا عوام نمی دانند چرا به عوام تدبیر را یاد نمی دهید .این خسارت بزرگ است که بمردم بگوییم سایه جنگ را برجام بر داشت وشما خود میدانید که این طور نبوده شما ازکلید گفتید که یک دوره ریاست جمهوری
طول کشید تا چرخی بزندواین خسارت عظیم است که حتما انسانهای بصیر انرا درک میکنند در ضمن اصولگرایان از هیچ اختلاس یا حقوق نجومی وفرد خاطی حمایت نکرده ونمیکند
Iran, Islamic Republic of
اقای ابوطالبی مگر اقای روحانی وضعیت کشور را نمیدونستند که وعده صد روزه دادند که بعد از چهار سال ناکامی برای کسب رای از مردم همه مشکلات را به دولت قبل نسبت میدهید.اقای روحانی خیال میکرد با پذیرش خواسته های ۵+۱ در مورد صنعت هسته ای کشور را از بحران نجات میده .حالا که سرش کلا رفته ناکامی تان را به گردن دولت قبل انداختید.چه ساده فکر کردید و هنوز شیطان بزرگ و خواسته هایش را نشناخته ونفهمیده اید .همین اقای احمدی نژاد هشت سال ریس جمهور بود و شما با این لحن جوابش را میدید ببین چند سال دیگر شماها با این کارنامه ناموفق و مردودتان چه جوابی از ملت میگیرید .احمدی نژاد حداقل مردمی بود در مسکن خیلی موفق بود اگر چه دولت شما با تبلیغات منفی ومتوقف کردن ان، ان را اشتباه اعلام کردید .
Iran, Islamic Republic of
شما که به مردم ومملکت اصلا خسارت نزدید