جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

چرا روحانی برای مصلحت مردم ارزشی قائل نیست؟

يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۴۳
کد مطلب: 507326
غیبت‌های مکرر حسن روحانی در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام این سئوال را به‌وجود آورده که وی چه مشغله‌ای دارد که به این جلسات نمی‌رسد؟
به گزارش جهان نيوز، سریال بی‌اعتنایی‌های حجت‌الاسلام حسن روحانی به جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام نه تنها با فوت هاشمی رفسنجانی گسسته نشد بلکه دنباله‌دار هم شد.دیروز جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله محمد علی موحدی کرمانی برگزار شد اما بازهم تصاویری که ازاین جلسه منتشر شده، نشان دهنده جالی خالی روحانی در این جلسات است.


جالب اینجاست که در جلسه دیروز اکثر شخصیت‌های اصلی نظام از جمله رئیس‌قوه مقننه، رئیس مجلس خبرگان رهبری، آیت الله شاهرودی و ... حضور داشتند اما رئیس‌جمهور باز هم همیشه غایب جلسات مجمع بود.

سرویس سیاست مشرق در گذشته گزارشی مفصل دربار غیبت‌های مکرر روحانی در جلسات مجمع منتشر کرد که نشان می‌داد، رئیس‌جمهور در 77 درصد از جلسات مجمع شرکت نکرده است اما با این غیبت‌های پشت سر هم این میزان درصد این غیبت‌ها هر روز در حال افزایش است. البته محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت یازدهم درباره علت غیبت طولانی‌مدت رئیس‌جمهور در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: «علت عدم حضور رئیس‌جمهور در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام، مشغله کاری است.»که البته این موضوع عذر بدتر از گناه و بیشتر زیرسئوال بردن اهمیت مجمع تشخیص مصلحت نظام و خلاف قانون اساسی است.

منبع: مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *