چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

بارسلونا 6-1 پاری سن ژرمن؛ نیوکمپ، تاریخ را به سخره گرفت!

پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۴۷
کد مطلب: 506748
باورنکردنی! واقعا باورنکردنی!
بارسلونا 6-1 پاری سن ژرمن؛ نیوکمپ، تاریخ را به سخره گرفت!
به گزارش جهان نيوز؛
تیم‌های بارسلونا و پاری سن ژرمن شب گذشته از ساعت 23:15 در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با قضاوت آیتکین آلمانی به مصاف یکدیگر رفتند.
 
ترکیب اصلی


 
گزارش بازی



بازی هنوز جا نیفتاده بود که سوارز گل اول را زد. جو ورزشگاه کاملا به سود بارسلوناست. ضربه نیمار در محوطه جریمه به دست مارکینیوش برخورد کرد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. شوت روپای ماسکرانو با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت. اولین حمله میهمان با برخورد توپ به دستان ماسکرانو همراه شد اما داور باز هم اعتقادی به پنالتی نداشت. بازی در این لحظات کمی افت کرده است. ضربه آزاد لیونل مسی با اختلافی اندک از بالای دروازه به بیرون رفت. ضربه محکم نیمار از فاصله دور با اختلافی اندک به بیرون رفت. ضربه آزاد مسی به دیوار دفاعی برخورد کرد. شوت اینیستا هم به بیرون رفت. ضربه سوارز را هم تراپ به راحتی مهار کرد. بازی کاملا افت کرده و شاهد بازی جذابی نبودیم اما بارسا روی یک توپ مرده باز هم به گل رسید. این نیمه در نهایت با همان دو گل به سود بارسا به پایان رسید. 
بازی در نیمه دوم هم جذاب آغاز شد. روی برخورد نیمار و مونیر، مهاجم برزیلی روی زمین افتاد. داور ابتدا پنالتی نگرفت اما داور خط نظر داور را تغییر داد. پنالتی را مسی به گل تبدیل کرد. میهمان بلافاصله می‌توانست گلزنی کند اما ضربه کاوانی به تیر خورد. دی ماریا در میان سوت تماشاگران به جای لوکاس به میدان آمد. میهمان روی یک کرنر خطرساز شد اما به گل نرسید. اما آنچه بارسلونایی‌ها از آن می‌ترسیدند اتفاق افتاد و میهمان به گل رسید. خود کاوانی چند دقیقه بعد می‌توانست گل دوم را بزند اما تراشتگن در مصافی تک به تک عالی واکنش نشان داد. کاتالان‌های ناامید در ادامه چند موقعیت نصفه و نیمه داشتند اما هیچ کدام به گل تبدیل نشد. میزبان بی خطر نشان می‌داد اما دی ماریا در مصافی تک به تک توپ را به بیرون زد. ضربه آزاد نیمار چهارمین گل را برای میزبان به همراه داشت. با خطای مارکینیوش، بارسا به یک پنالتی دست پیدا کرد. نیمار آن را به گل تبدیل کرد. در نهایت بارسا توسط روبرتو به گل رسید و صعود کرد.
 
شرح گل‌ها

گل اول بارسلونا (لوییس سوارز، دقیقه 3): حرکت نیمار از سمت چپ با ورود او به محوطه جریمه همراه شد و در شلوغی محوطه بود که سوارز با یک ضربه سر هوشمندانه دروازه را باز کرد.

گل دوم بارسلونا (کورزاوا، دقیقه 40): روی یک و دوی سوارز و اینیستا بود. اینیستا با تلاشش نهایتا به توپ رسید و پاس کات بکش پس از برخورد با دستان تراپ به کورزاوا برخورد کرد و وارد درواز شد.

گل سوم بارسلونا (لیونل مسی، دقیقه 5): پنالتی را مسی با ضربه‌ای محکم توپ را به سمت راست تراپ زد. تراپی که جهت توپ را به درستی تشخیص داده بود.

گل اول پاری سن ژرمن (ادینسون کاوانی، دقیقه 62): روی غفلت مدافعان بارسلونا کورزاوا با یک ضربه سر توپ را به کاوانی رساند و او نیز بی رحمانه، طاق دروازه را فرو ریخت.

گل چهارم بارسلونا (نیمار، دقیقه 88): ضربه آزاد فوق العاده نیمار به زیبایی هر چه تمام تر به گل تبدیل شد.
گل پنجم بارسلونا (نیمار، دقیقه 90): نیمار پنالتی که سوارز گرفته بود را بر خلاف جهت حرکت تراپ به گل تبدیل کرد.
گل ششم بارسلونا ( روبرتو، دقیقه 95): در حالی که همه پیش کشیده بودند، روبرتو سانتر چیپ به محوطه جریمه نیمار را با فرار از آفساید به گل تبدیل کرد.
 
آمار بازی


منبع:طرفداری
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *