جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

شکست بارسلونا و پیروزی بایرن‌مونیخ

چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب: 383370
تیم‌های چلسی و بایرن‌مونیخ در دیدار‌های خارج از خانه به برتری رسیدند و بارسلونا در فرانسه مغلوب پاری سن ژرمن شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری ۸ دیدار ادامه یافت. در یکی از حساس ترین بازی‌ها پاری‌سن ژرمن فرانسه در خانه به دیدار بارسلونا رفت که این بازی با برتری ۳ بر ۲ تیم فرانسوی به پایان رسید. در این دیدار ابتدا این تیم پاری‌سن ژرمن بود که به گل رسید.

داوید لوئیز در دقیقه ۱۰ موفق شد تیمش را پیش بیندازد تا بالاخره بارسلونا در این فصل دروازه خود را باز شده ببیند. ولی لیونل مسی دو دقیقه بعد پاس اینیستا را به گل نخست تیمش تبدیل کرد تا بازی به تعادل کشیده شود.

در ادامه نیمه نخست باز هم این تیم فرانسوی بود که موفق شد دروازه بارسلونا را باز کند. مارکو وراتی هافبک باارزش پاری‌سن ژرمن با همکاری با تیاگو موتا دروازه بارسا را برای دومین بار باز کرد.

در نیمه دوم بلازی ماتئودی موفق شد گل سوم تیمش را به ثمر برساند ولی طولی نکشید که نیمار این گل را پاسخ داد تا بازی با برتری ۳ بر ۲ پاری‌سن ژرمن دنبال شود.

در دیگر دیدار این گروه آژاکس و آپوئل به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. لوکاس اندرسن تک گل تیم هلندی را به ثمر رساند.

در گروه F بایرن مونیخ در دیداری که چند ساعت زودتر از سایر بازی ها برگزار شد موفق شد با تک گل توماس مولر از روی نقطه پنالتی زسکا را در روسیه شکست دهد. بایرن با این پیروزی در صدر جدول گروه خود قرار گرفت.

در دیگر دیدار این گروه منچستر‌سیتی و رم در انگلیس به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. سرخیو اگوئرو خیلی زود در دقیقه ۵ از روی نقطه پنالتی تیمش را پیش انداخت ولی فرانچسکو توتی در دقیقه ۲۳ گل تساوی تیمش را به ثمر رساند. در نیمه دوم نیز دو تیم در گل زدن ناکام بودند تا این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در گروه G لیگ قهرمانان چلسی در پرتغال مهمان اسپورتینگ لیسبون بود که موفق شدبا یک گل به برتری برسد. تک گل نمانیا ماتیچ صربستانی روی پاس فابرگاس کافی بود که چلسی به گل برسد. البته چلسی در نیمه نخست صاحب یک فرصت جدی گلزنی شد که آندره شورله دروازه نیمه خالی اسپورتینگ را نتوانست باز کند. در نیمه دوم نیز درخشش پاتریسیو دروازه‌بان اسپورتینگ مانع از باز شدن دروازه تیم پرتغالی شد تا چلسی با یک گل صاحب برتری شود. در پایان این دیدار نیز مورینیو به زمین رفت و با دروازه‌بان اسپورتینگ به خوش و بش پرداخت.

شالکه و ماریبور در دیگر دیدار این گروه به تساوی یک بر یک رسیدند تا امتیازات را تقسیم کرده باشند. کلاوس یان هونتلار برای تیم آلمانی گلزنی کرد.

در گروه H باته بوریسوف که در بازی اول خود با ۶ گل برابر پورتو شکست خورده بود توانست بیلبائو را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد تا شکست تحقیرآمیز در بازی اول خود را جبران کرده باشد. شاختار نیز در دیگر دیدار این گروه با پورتو دیدار کرد که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

سایر دیدار های لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *