جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

امسال ۶۷۵ تن مواد مخدر در کشور کشف شد

چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۷
کد مطلب: 506731
قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در راستای مبارزه با مواد مخدر با تلاش‌های انجام‌شده ۶۷۵ تن مواد مخدر در کشور کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴درصد افزایش دارد.
امسال ۶۷۵ تن مواد مخدر در کشور کشف شد
به گزارش جهان نيوز، علی مؤیدی بعدازظهر امروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه تمامی نقاط برای سوداگران ناامن است اظهار داشت: در شرق کشور موانع خوبی برای پیشگیری از ورود مواد مخدر به داخل کشور ایجاد شده که این موانع تقویت می‌شود.
وی با تأکید بر توسعه موانع در مرزها برای ارتقاء امنیت جلوگیری از ورود مواد مخدر به داخل افزود: تلاش می‌شود با پیوست‌های اطلاعاتی، تخصصی و حرفه‌ای امنیت مرزها در حوزه جلوگیری از ورود مواد مخدر افزایش یابد.
قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با تذکر اینکه هیچ نقطه و مکانی از تهدید مواد مخدر دور نیست، گفت: با اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر زمینه افزایش آگاهی مردم در این راستا فراهم شده که استفاده از تمامی فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در جامعه از جمله تشکل‌های غیردولتی و مردم مورد توجه قرار دارد.
مؤیدی از افزایش کشفیات مواد مخدر در کشور خبر داد و افزود: با تلاش‌های انجام‌شده 675 تن مواد مخدر امسال در کشور کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 14 درصد افزایش دارد.
وی بیان کرد: بیشترین کشفیات به‌ترتیب در تریاک، حشیش، هروئین و مرفین اعلام شده است.
قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به توفیقات حاصل‌شده در حوزه پیشگیری گفت: در حوزه پیشگیری از اعتیاد فعالیت‌های مهم و تأثیرگذاری انجام شده که افزایش 40درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

منبعغ: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *