يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
زاکانی:

نیروهای انقلابی در معرض امتحان بزرگی هستند

دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب: 506353
نماینده سابق مردم تهران در مجلس با بیان اینکه برخی دولتی‌ها دچار خودباختگی در مقابل غرب ‌شده‌اند، گفت: نیروهای انقلابی در معرض امتحان بزرگی قرار دارند‌.
نیروهای انقلابی در معرض امتحان بزرگی هستند
به گزارش جهان نيوز، علیرضا زاکانی عصر امروز در نشست بررسی مسائل سیاسی روز که توسط جبهه مردمی انقلاب اسلامی لامرد برگزار شد، با بیان اینکه انقلابی بودن به زبان نیست، اظهار داشت: انقلابی بودن امتحان بزرگی است که افراد مدعی آن باید از این امتحان سربلند بیرون آیند. 
وی افزود: امروز تمام دنیا و تمام شیاطین جمع شدند تا انقلاب اسلامی را زمین‌گیر کنند، اما آثار انقلاب اسلامی  در زمینه داخلی، منطقه‌ای و جهانی شفاف و روشن است  در حالی که آمریکا به سمت انزوا  پیش می‌رود.
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز جریان اصلی حاکم در منطقه، جریان انقلاب اسلامی و خط مقاومت است و بنا نیست انقلاب اسلامی خودش را بقیه انقلاب‌ها مقایسه کند بلکه بناست خودش را با خودش مقایسه کند. 
رئیس کمیسیون روند بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی دوره نهم تصریح کرد: امروز نیروهای انقلابی در امتحان بزرگی قرار دارند و آن حضور مجدد در صحنه است.
وی با بیان اینکه نیروهای انقلابی باید به دو نکته کلیدی توجه کنند، بیان کرد: نخستین نکته این است کسانی که در دستگاه‌های اجرایی هستند دچار خودباختگی در مقابل غرب و تبدیل به انقلابیون خسته شدند و دومین نکته سلامت سیاسی است. 
زاکانی با بیان اینکه برخی افراد راه هزار شبه را یک شبه طی کردند و ثروتمند شدند، گفت: 90 درصد سپرده‌گذاری بانکی برای 5 درصد از افراد جامعه است، فساد مربوط به هر گروهی باشد چه راست و چه چپ و اصولگرا و اصلاح‌طلب باید با آن برخورد کرد و نباید فساد را خوب و بد کرد.
زاکانی افزود: عده‌ای که امروز در قدرت هستند، فساد را خوب و بد می‌کنند در حالی که فساد امید مردم را کم می‌کند و این فساد تبدیل به مانور اشرافی‌گری می‌شود. 
وی با اشاره به اینکه 25 میلیارد دلار قاچاق وارد کشور می‌شود، اظهار داشت: روزانه 137 کانتینر  قاچاق از ترکیه وارد کشور می‌شود چرا برخوردی با قاچاق نمی‌شود، مگر مسئولان نمی‌دانند که قاچاق وارد کشور می‌شود؟
زاکانی بیان کرد: ترامپ بهترین فرصت برای انقلاب اسلامی است زیرا ملت چهره خبیث آمریکا را به خوبی مشاهده کردند و نباید به دشمن اعتماد کرد. با رفتار ترامپ ملت‌ها بیشتری از آمریکا زده می‌شوند و با ما ارتباط برقرار می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *