جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۴

بی‌شعور! فیلمی از قاضی‌ زاده هاشمی

شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب: 505963
وزیر صنعت مردم ایران را به خاطر عدم خرید خودرو بی‌کیفیت خائن می‌نامد، آخوندی مسکن مهر را مزخرف می‌داند، روحانی منتقدان خود را در حد راننده تاکسی عنوان می‌کند و دستِ آخر هم وزیر بهداشت به یک دولت‌مرد می‌گوید: «بی‌شعور».
بی‌شعور! فیلمی از قاضی‌ زاده هاشمی
به گزارش جهان نيوز، در مقطعی از زمان بیشترِ منتقدان دولت تدبیر و امید گروه‌های سیاسی بودند و در ادامه‌ی کار اقشار مختلف  جامعه هم که از جریان خاصی طرفداری نمی‌کردند، درپی عدم تحقق وعده‌های مسئولین به جُرگه‌ی مخالفان کابینه‌ی یازدهم پیوستند.
 
منتقدان اقدامات دولت‌مردان با الفاظ آشنایی همچون «بی‌سواد»، «بی‌شناسنامه»، «لبوفروش» و قص‌علی‌هذه پذیرایی شدند و مسئولین بی‌آنکه در رودربایستی بمانند، به جایِ شفاف‌سازی و پاسخِ منطقی به سوالات، ترور شخصیت را در سرلوحه‌ی کارهایشان قرار دادند تا مجبور نباشند در مقابل احدی مؤاخذه شوند.
 
شاید هیچ‌کس فکر نمی‌کرد یک روز اعضاء کابینه‌ی یازدهم به نقطه‌ای برسند که هم‌قطاران خود را نیز با الفاظِ بی‌ادبانه لِه کنند و یک وزیر هنگام مواجهه با خواسته‌های فرماندار منطقه و گلایه‌هایش از کمبودهای بهداشتی، بگوید: « از کار بی‌کارت می‌کنم! بی‌شعور»
 
وزیر بهداشت درحالی فرماندار بدره‌ی ایلام را در جمع سایر مسئولین «بی‌شعور» خطاب کرد که رئیس دولت در هنگام مناظره‌های انتخاباتی‌اش گفته بود: «دولت آینده دولت ادب و اخلاق خواهد بود و این برای دولت تدبیر یک اصل است.»
 
البته آن‌هایی که اخبار را کم و بیش دنبال می‌کنند، از این اظهارات وزیر بهداشت متعجب نشدند، از وزیری که برای دفاع از بزرگ‌ترین دستاورد دولت می‌گوید اگر برجام نبود مردم کف خیابان زایمان  می‌کردند، نباید انتظار داشت هنگام رویارویی با مطالبات به‌حق مردم، آن‌ها را بی‌شعور خطاب نکند.
 
هرچند به دنبال فراگیر شدن اعتراضات نسبت به لحن قاضی‌زاده هاشمی، طی یک سناریوی از پیش‌طراحی شده وزیر بهداشت با فرماندار مورد هجمه تماس گرفت و عذرخواهی کرد اما این برای همه مبرهن است که اگر فیلمی از آن واقعه ثبت نمی‌شد و در فضای  مجازی منتشر نمی‌گردید، قاضی‌زاده به آنچه گفته بود عمل می‌کرد و چند روز بعد رسانه‌ها از تودیع و معارفه فرماندار بدره خبر می‌دادند.
 
در دولت روحانی، فرماندار معنایی ندارد و وزرا نمایندگان دولت را در مناطق مختلف به چشم فرمانبردارانی می‌بینند که حقِ گفتن نواقص و درخواست‌های شهروندان را ندارند.
 
قرائن و رخدادهای سریالی نشان می‌دهد اصلِ ادب و احترام در این دولت برخلاف اصرار روحانی خدشه‌دار شده است و رئیس‌جمهور نه تنها توان دفاع از شعارهای اقتصادی‌اش را در انتخابات 96 ندارد، بلکه حتی نمی‌تواند از تحقق شعارهای حداقلی‌اش هم سخن بگوید و به آن‌ها بنازد.

منبع: آناج
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نگار
Iran, Islamic Republic of
خیلی بی انصافین
دکتر قاضی زاده تقریبا تنها کسیه که داره واقعا خدمت میکنه
شما برای اینکه روحانی و دولتش رو بکوبید از هر چیزی استفاده میکنید
خجالت داره واقعا
Iran, Islamic Republic of
سرتو از تو برف بیار بیرون جناب قاضی زاده تنها در یکمورد با افزایش جند برابری ویزیت پزشکان هزینه های هنگفتی به مردم تحمیل کرد وبیمه ها را در مرز ورشکستگی قرار داد
Iran, Islamic Republic of
خدمتگذاری با بی ادبی چه سنخیتی داره می شه بفرمائین
......
Iran, Islamic Republic of
سلام همه مسئولین دارن خدمت میکنند ولی جهت خدمت مهمه ...اینکه خدمت به نفع متمولین باشه یا محرومین....جای بحث داره ...