جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

ساسولو 0-1میلان؛ امیدواری دوباره شاگردان مونتلا

يکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۹
کد مطلب: 505010
میلان موفق شد با گل باکا، ساسولو را از پیش رو بردارد.
ساسولو 0-1میلان؛ امیدواری دوباره شاگردان مونتلا
به گزارش جهان نيوز؛
تیم های ساسولو و میلان، از هفته بیست و ششم رقابت های سری آ به مصاف هم رفتند.
 
 ترکیب اولیه بازی


 
گزارش نیمه اول

بازی آغاز می شود. در همین دقایق ابتدایی، خطای کوتسکا بر روی دانکن از سوی داور به سود ساسولو اعلام ضربه پنالتی می شود اما براردی که پشت توپ قرار گرفته بود، توپ را به بیرون می زند. بازی پس از پنالتی در اختیار میلان قرار دارد و این تیم با ضربات از راه دور، سعی در گشودن دروازه ساسولو دارد. این بار پنالتی برای میلان! مدافعان ساسولو بر روی برتولاچی خطا می کنند و داور بازی اعلام ضربه پنالتی می کند. کارلوس باکا بالاخره پس از مدت ها، برای روسونری گلی به ثمر می رساند. 1-0 میلان پیش است. پلوسو و خوزه سوسا با کارت زرد داور رو به رو می شوند. آقای کالوارسه، داور بازی با سختگیری تمام به برتولاچی کارت زرد نشان می دهد. کارلوس باکا، از روی ضربه ارسالی توپ را به تور دروازه ساسولو می چسباند اما داور بازی به درستی گل را مردود اعلام می کند. نیمه اول با همین نتیجه به اتمام می رسد.
 
گزارش نیمه دوم 

بازی آغاز می شود. ساسولو در نیمه دوم با شدت بیشتر حمله می کند. داور بازی همچنان متزلزل سوت می زند. بازی به هیاهو کشیده شده است. ماریو پاشالیچ به جای یورای کوتسکا وارد بازی شد. الساندرو ماتری به جای پلگرینی وارد بازی شد. ساسولو با تشویق هوادارانش به حملات ادامه می دهد در حالیکه میلان ترجیح داده با دفاع و ضد حمله سریع، فاصله را بیشتر کند. لوکاس اوکامپوس به جای باکا وارد زمین می شود. میلان بازی را اداره می کند و اجازه نفوذ به بازیکنان ساسولو نمی دهد. دی فرانچسکو تمام توان تیمش را به کار گرفته اما اتفاق خاصی در روند بازی رخ نداده است.
 
شرح گل ها

دقیقه 22 : این بار پنالتی برای میلان! مدافعان ساسولو بر روی برتولاچی خطا می کنند و داور بازی اعلام ضربه پنالتی می کند. کارلوس باکا بالاخره پس از مدت ها، برای روسونری گلی به ثمر می رساند. 1-0 میلان پیش است.

آمار و ارقام بازی


منبع:طرفداری
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *