پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۱

مهمترین مصداق‌ نفوذ فتنه ۸۸ است

سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 503904
امام جمعه موقت تهران یکی از مهمترین مصداق‌‌های نفوذ را فتنه ۸۸ دانست و گفت: خطر نفوذ ایجاد تفرقه و شکاف داخلی است که کار نفاق و نفوذ در واقع ایجاد همین شکاف است.
مهمترین مصداق‌ نفوذ فتنه ۸۸ است
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ، آیت‌الله کاظم صدیقی در آیین اختتامیه کنگره ملی سردار شهید محمد منتظرقائم به عنوان شهید شاخص سال اظهار داشت: شهید محمد منتظر قائم در جهات مختلف معنوی، علمی، مبارزه با نفوذ و نفاق از شاخصه‌های بالایی برخوردار بود.

وی با اشاره به اینکه عالم توحید همیشه با نفوذی‌ها و نفاق مواجه بوده است، گفت: نفوذی‌ها با قوی نشان دادن دشمن و ضعیف نشان دادن جبهه داخلی، دل مردم را خالی می‌کنند و به دنبال تحقق اهداف دشمنان در کشور هستند.امام جمعه موقت تهران به شبکه‌های ماهواره‌‌ای اشاره کرد که به اسم شیعه و امام حسین(ع) فعالیت می‌کنند ولی در واقع از دشمنان پول می‌گیرند و در راستای تخریب چهره اسلام و شیعه گام بر‌ می‌دارند، گفت: نفوذ بعدی که ما با آن روبه‌رو هستیم، نفوذ فرهنگی، اخلاقی، سیاسی و تغییر هویت است.

وی با اشاره به اینکه بنی صدر حتی یک روز برای انقلاب خون جگر نخورد، گفت: عده دیگری از نفوذی‌ها و منافقان که در راه مبارزه با انقلاب قرار گرفتند، افرادی از جمله بنی صدر بودند که در غرب و طبق فرهنگ غرب تربیت شدند و پس از انقلاب در ایران پست و مقام گرفتند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: یک نمونه از خسارت‌های بنی صدر، جریان طبس بود که با خیانتی که به کار بستند، منجر به شهادت شهید منتظر قائم و آن حادثه شدند.

صدیقی ادامه داد: بنی صدر و افراد دیگری از جمله بازرگان ظاهرا نیروی آمریکا و استکبار نبودند ولی در اصل از اصول انقلابی بویی نبرده بودند و در راستای تامین منافع آمریکا تلاش می‌کردند.

وی یکی از مهمترین مصداق‌های نفوذ را فتنه 88 دانست و اظهار داشت: خطر نفوذ ایجاد تفرقه و شکاف داخلی است که کار نفاق و نفوذ در واقع ایجاد همین شکاف است.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: در جنگ 8 ساله فشنگ و سرباز دشمن مشخص بود و سربازان اسلام می‌دانستند که
برابر چه کسانی می‌ایستند ولی در فتنه 88 نیروهای دشمن مشخص نبودند.

صدیقی ولایت‌پذیر بودن مردم را عامل خنثی شدن نفوذی‌ها دانست و گفت: اگر مردم ولایت‌پذیر باشند، نفوذی‌ها به هیچ عنوان نمی‌توانند به این انقلاب و مسیر موفقیت آن ضربه وارد کند.

وی خاطرنشان کرد: مسئله ولایت به حدی اهمیت داشت که پیامبر(ص) در نخستین مرتبه که بحث توحید را مطرح کردند، موضوع ولایت امیرالمومنین(ع) را مطرح کردند و در آخرین حرکت سیاسی اجتماعی که در غدیر خم انجام شد هم مسئله ولایت را مطرح کردند.

امام جمعه موقت تهران خطر نفوذ را بسیار زیاد دانست و گفت: نفوذ سبب شهادت حضرت زهرا(س) و حضرت محسن(ع) بود و امروز هم در کشورمان افرادی در حال تلاش برای نفوذ استکبار به کشور هستند که بعضا پست‌های مهم و حساس هم در اختیار دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *