يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

قلبم می گوید که پرسپولیس برنده دربی است

چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب: 502051
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به انتقاد از صدا و سیما پرداخت و گفت که این سازمان کاری کرده که منافع فوتبال را غیرفوتبالی‌ها برده‌اند.
قلبم می گوید که پرسپولیس برنده دربی است
به گزارش جهان نيوز به نقل از جام نیـوز، علی‌اکبر طاهری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: «در دربی هر دو تیم ان‌شاالله به دنبال پیاده کردن یک بازی قشنگ و جوانمردانه خواهند بود تا همه تماشاگران از این فوتبال لذت ببرند.»
 
وی افزود: «اکثر بازیکنان سرخابی با هم دوست هستند و برگزاری این مراسم‌ها برای هوادارای از این دو تیم است و البته صدا و سیما باید کمک کند که زحمات فوتبالی‌ها را غیرفوتبالی‌ها نبرند. همه ما فوتبال بازی می‌کنیم و بگذاریم که منافع فوتبال را فوتبالی‌ها ببرند نه اینکه یک غیرفوتبالی بیاید و منافع آن را به سود خود مصادره کند.»
 
طاهری درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی گفت: «نتیجه دربی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد، قلب من می‌گوید که پرسپولیس برنده دربی می‌شود. البته همواره فضای کری‌خوانی قبل از این بازی‌ها وجود دارد و من هم نمی‌خواهم برای کسی کری بخوانم.»
 
سرپرست پرسپولیس در پایان باز هم به انتقاد از صدا و سیما پرداخت و گفت: «این سازمان متاسفانه کاری کرده که غیرفوتبالی‌ها منافع فوتبال را ببرند.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *