دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

سناتور آمريکايي از معارضان سوري نااميد شد

چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب: 501924
سناتور آمريکايي اذعان کرد واشنگتن، که حامي تروريست‌ها در سوريه است، اکنون افراد مناسبي را براي مسلح کردن در اين کشور ندارد.
سناتور آمريکايي از معارضان سوري نااميد شد
به گزارش  جهان نيوز به نقل از خبرگزاري اسپوتنيک، مارکو روبيو، سناتور جمهوري‌خواه آمريکايي، گفت افزايش نفوذ تروريست‌هاي خارجي در سوريه کمک تسليحاتي به عناصر مسلح، که واشنگتن آن‌ها را مخالف ميانه‌رو مي‌نامد، در اين کشور را دشوار کرده و باعث شده است چنين اقدامي به عنوان يک گزينه نه چندان موثر براي آمريکا تبديل شود.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا از مسلح کردن عناصر مخالف در داخل سوريه حمايت مي کند گفت: اين اقدام اکنون به کاري دشوار تبديل شده است. آمريکا اکنون افراد مناسبي را براي مسلح کردن در سوريه ندارد. در حال حاضر اين عناصر افراطي هستند که نفوذ و توانايي‌شان در سوريه افزايش يافته است.

روبيو تصريح کرد :«در آغاز درگيري در سوريه، سوري‌هايي بودند که ما مي‌توانستيم آنها را مسلح کنيم، اما اين کار را انجام نداديم.‌»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *