شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
حزب الله لبنان:

تکمیل تغییرهویت فلسطین بامصادره اراضی کرانه باختری

سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۵۵
کد مطلب: 501828
حزب الله لبنان تاکید کرد که قانون مصادره اراضی کرانه باختری توسط صهیونیست ها، روند تغییر هویت اراضی و مردم فلسطین را تکمیل می کند.
تکمیل تغییرهویت فلسطین بامصادره اراضی کرانه باختری
به گزارش جهان نيوز ، مهر به نقل از المیادین، حزب الله لبنان در بیانیه ای به اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در راستای تشدید  اشغالگری ها در فلسطین واکنش نشان داد.
در همین راستا، حزب الله لبنان ضمن محکوم کردن کردن تصویب قانون مصادره اراضی کرانه باختری توسط کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی تاکید کرد: این قانون روند تغییر هویت اراضی و مردم فلسطین را تکمیل می کند.
کنست رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه قانون مصادره اراضی کرانه باختری را در دور دوم و سوم با موافقت ۶۰ نماینده به تصویب رساند. این برای اولین بار از زمان تاسیس رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین است که قوانینی در فلسطین اشغالی برای غصب و غارت زمین فلسطینیان تصویب می شود.
به موجب این قانون، رژیم صهیونیستی اراضی اختصاصی فلسطینیان در کرانه باختری را مصادره کرده و آن ها را به عنوان شهرک های صهیونیست نشین قلمداد می کند و در صورتی که مالکیت صاحبان اصلی این زمین ها به اثبات برسد، صرفا به آن ها غرامت پرداخت می شود و آنها حق استفاده از زمینهای خود را نخواهند داشت؛ بدین گونه اراضی مذکور جزو املاک تحت تصرف رژیم صهیونیستی تا زمان توافق بر سر مسائل نهایی محسوب خواهد شد.
با اجرای قانون مذکور بر کرانه باختری، این اولین اقدام قانونی رژیم صهیونیستی برای الحاق مجتمع های شهرک نشینی به اراضی تحت سیطره خود خواهد بود که در صورت طرح این مساله در دیوان کیفری بین المللی، این مساله از فوایدی قانونی برای این رژیم برخوردار خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *