شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

کارخانه:نمی‌توان‌از کولاکوویچ‌ توقع‌بازیکن‌سازی‌داشت

باید از وی حمایت کرد
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 501568
سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: در این مقطع کوتاهی که کولاکوویچ هدایت تیم ملی را بر عهده دارد، نمی‌توان از او توقع بازیکن سازی داشت.
کارخانه:نمی‌توان‌از کولاکوویچ‌ توقع‌بازیکن‌سازی‌داشت
هیئت رئیسه فدراسیون والیبال در نشست روز گذشته خود رای به سپردن سکان هدایت تیم ملی والیبال به ایگور کولاکوویچ را داد.
وی اظهار داشت: فدراسیون والیبال قطعاً همه موارد را در انتخاب کولاکوویچ در نظر گرفته و سپس دست به این انتخاب زده است. بنابر این باید از او و از این انتخاب حمایت کنیم. تیم ملی باید از این بلاتکلیفی خارج می‌شد. 
او ادامه داد: خوشبختانه در اوج لیگ برتر هستیم و کولاکوویچ پس از دیدن یکی از بهترین بازی‌های لیگ و اکثر ملی‌پوشان، دست به این انتخاب زد. بضاعت والیبال ما بالاست و کولاکوویچ مسئولیت سنگینی را بر عهده گرفته است. توانایی تیمی ایران بالاست و او باید به خوبی از این توانایی استفاده کند.
کارخانه افزود: بازیکنان تیم ملی ایران در سال‌های گذشته آنقدر در مسابقات مختلف شرکت کرده‌اند که به خودباوری لازم رسیده‌اند و جای نگرانی از بابت آنها در مسابقات پیش‌رو وجود ندارد.
او در مورد وظایف کولاکوویچ در 2 سال پیش رو گفت: در این مقطع کوتاهی که کولاکوویچ هدایت تیم ملی را بر عهده دارد، نمی‌توان از او توقع بازیکن‌سازی داشت ولی باید از نظرات او استفاده کرد. در مجموع باید منتظر بود و به آینده دل خوش کرد.
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *