جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

واکنش‌برانکو به‌کی‌روش؛می‌خواهم‌از‌برد لذت‌ببرم

يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب: 501459
سرمربی پرسپولیس ترجیح داد تا بی تفاوتی نسبت به صحبت های کی روش از پیروزی بزرگی که به دست آورده است، لذت ببرد.
واکنش‌برانکو به‌کی‌روش؛می‌خواهم‌از‌برد لذت‌ببرم
به گزارش جهان نيوز، برانکو بعد از برد بزرگ برابر تراکتورسازی در نشست خبری حاضر شد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد. در این میان جالب ترین سوال اما از برانکو درباره اختلاف او با کی روش و البته صحبت های عجیب سرمربی تیم ملی در فاصله کمتر از 24 ساعت تا شروع این بازی حساس بود.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال در این باره برخورد خویشتندارانه ای داشت. برانکو که از کسب این برد بزرگ مسرور بود، در این باره گفت: نمی‌خواهم درباره این چیزها حرف بزنم. می‌خواهم از این برد لذت ببریم. ما و هواداران‌مان با هم شادی می‌کنیم چون امروز روز ورزشی بسیار خوبی داشتیم. برد امروز برای ما 4 امتیاز داشت. اگر امتیازها در پایان فصل یکی باشد، بازی رودررو حساب می‌شود. هدف‌ ما کسب بیشترین امتیاز و قهرمانی است.

برانکو حالا با این برد که به نظر می رسد قهرمانی پرسپولیس را قطعی کرده است، با خیالی آسوده تر لیگ را ادامه خواهد داد و البته که عدم واکنش او به صحبت های کی روش طعم شیرین این برد بزرگ را برای هواداران این تیم شیرین تر خواهد کرد.
منبع:ورزش سه
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *