دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰
۳

پزشکیان: شاید کاندیدای ریاست جمهوری شدم

پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۰
کد مطلب: 501104
نایب رئیس مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا کاندیدای ریاست جمهوری می‌شود یا نه، گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و بسته به شرایط اتفاقات مختلفی می‌تواند رخ دهد.
پزشکیان: شاید کاندیدای ریاست جمهوری شدم
به گزارش جهان نيوز ، مسعود پزشکیان امشب در حاشیه بررسی مشکلات ساختمان در اتاق بازرگانی تبریز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در خصوص کاندیداتوری ریاست جمهوری هنوز تصمیمی نگرفته‌ام.

وی با بیان اینکه معلوم نیست در آینده چه پیش بیاید و قطعاً شرکت کردن و یا نکردن در انتخابات ریاست جمهوری را نمی‌توانم بگویم، افزود: الان اگر به ترامپ که تازه به ریاست جمهوری آمریکا رسیده توجه کنید، مشاهده می‌کنید که نیامده زورگویی کرده و اجازه ورود 7 کشور عمدتاً مسلمان به آمریکا را نمی‌دهد که بسیار غلط است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پرسش این روزهای افکار عمومی جهان این است که ترامپ به چه حقی چنین کاری را انجام می‌دهد؟

پزشکیان با اشاره به اینکه چرا نباید افرادی از کشور ما در سطح بالایی قرار گیرند، افزود: پس از این حرف‌ها می‌توان نتیجه گرفت که باید افرادی باشند و بتوانند با آنها حرف بزنند.

وی تاکید کرد: ما نه از آمریکا و نه سایر کشورها چیزی کم نداریم و این کم نداشتن را باید در عمل نشان دهیم.

پزشکیان در پاسخ به این پرسش که آیا کاندیدای ریاست جمهوری می‌شود یا نه، گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و بسته به شرایط اتفاقات مختلفی می‌تواند رخ دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
Iran, Islamic Republic of
مملکت ما فقط همین یکی را کم داشت که ایشان بیایند رئیس جمهور شوند .
Canada
فکر کنم تو دانشکده حقوق، همه نمره ها صفر بوده ، که اسم قرارداد تسلیم یکطرفه ترکمنچای را ، برد برد میگذارن و برای همدیگه هورا میکشن و مجسمه میسازن. تنها دست آورد دولت یازدهم ، بستن شلنگ ۱۸ اینچ به بیت المال بوده است.

صدا و سیما بزدل هم در اخبار شبکه یک، پیشرفت رتبه های علمی را با سال ۲۰۰۰ مقایسه میکرد! چرا با سال ۲۰۱۳ که راستگو نما ها و حقوق دان نماها وارد شدند مقایسه نمیکنید؟ که دستشان رو شود!
Iran, Islamic Republic of
شلوارشو نمی تونه بالا بکشه میخاد کاندید بشه !!