جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

رم 2-1 چزنا؛صعود در دقیقه ۹۷ با توتی

پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۰۳
کد مطلب: 501004
دو تیم رم و چزنا در جام حذفی ایتالیا به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری رم پایان یافت.
رم 2-1 چزنا؛صعود در دقیقه ۹۷ با توتی
رم در روزشگاه المپیکو ساعت 23:15 میزبان چزنا بود که این بازی با نتیجه 2-1 به سود جالوروسی تمام شد.
 
وقایع مهم نیمه اول

در ابتدای بازی میزبان با چند حمله سعی در باز کردن دروازه جریف داشت که در یکی از این تلاش ها ماریو روی در آستانه محوطه جریمه موقعیت خوبی ایجاد کرد اما نتوانست پاس خوبی برای توتی فراهم کند. با همکاری رودیگر و الشعراوی این بازیکن ایتالیایی شوت خوبی روانه دروازه چزنا کرد که با دفع خوب آلیاردی همراه شد. پس از آن مانولاس پیش تاخته در آستانه محوطه جریمه شوت زد که با اختلاف به بیرون رفت.
دققه 21 پروتی از رم به دلیل مصدومیت جای خود را به ادین ژکو داد. کمی بعد چزنا با ضربه آزاد کونه موقعیت ساخت که توپ به بیرون رفت. توتی در ادامه ارسال فوق العاده ای روی دروازه داشت که ژکو نتوانست از آن استفاده کند. آلیسون ضربه سر خوب رودریگز را با یک حرکت آکروباتیک مهار کرد تا دروازه رم باز نشود. در ادامه دوباره الیسون این بار شوت رودریگز را به خوبی دفع کرد تا نیمه اول با نتیجه 0-0 به پایان برسد.


 
وقایع مهم نیمه دوم

در ابتدای نیمه دوم ناینگولان به جای ژوان ژسوس به زمین آمد و کمی بعد شوت خوبی روانه دروازه حریف کرد که آلیاردی باز هم با یک حرکت خوب دروازه چزنا را نجات داد. پس از آن ژکو روی موقعیت سنجی و یک حرکت فردی، فضای مناسبی برای خود ایجاد کرد اما شوت او به بیرون رفت. پس از آن باز هم ژکو در موقعیتی بسیار خوب قرار گرفت که آلیاردی مانع ورود توپ به دروازه شد.



چند دقیقه پس از دو موقعیت خوبی که ژکو از دست داد، ادین روی همکاری ناینگولان و الشعراوی در موقعیتی خوب صاحب توپ شد و گل اول را به ثمر رساند.  مدت کمی پس از گل رم، گاریتانو گل تساوی را برای چزنا به ثمر رساند.
داور بازی 5 دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت، اما در طول این 5 دقیقه هم چند دقیقه تلف شد تا اینکه فرانچسکو توتی در دقیقه 97 گل دوم بتیمش را به ثمر رسانده و بازی را به سود جالوروسی تمام کند.
 
شرح گل ها

دقیقه 60 ادین ژکو روی پاس الشعرروای که با همکاری ناینگولان فراهم شده بود بدون کوچکترین اشتباه گل اول را به ثمر رساند.
دقیقه 74 روی یک ارسال بلند آلیسون با مانولاس برخورد کرده و توپ به گاریاتو می رسد و این بازیکن گل تساوی را وارد دروازه رم می کند.
دقیقه 97 فرانچسکو توتی روی یک حرکت فوق العاده و شوتی خوب سمت راست دروازه آلیاردی را هدف گرفته و گل دوم رم با ثمر می رساند.
آمار بازی


منبع:طرفداری
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *