جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

خودزنی بزرگ در شهرآورد تبریز

جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب: 500135
تراکتورسازی و ماشین سازی در اولین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر ایران در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند.
خودزنی بزرگ در شهرآورد تبریز
به گزارش جهان نيوز به نقل از طرفداری- دو تیم فوتبال تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر ایران در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل هم صف آرایی کردند که این دیدار با تساوی 0-0 به پایان رسید.
 ماشین سازی قبل از این بازی با کسب 9 امتیاز در رده 16 جدول بود و تراکتورسازان با کسب 37 امتیاز رتبه دوم جدول را در اختیار داشتند.
تراکتورسازی-ماشین سازی
جمعه، 8 بهمن ساعت 15
ورزشگاه یادگار امام تبریز
تیم داوری: سید وحید کاظمی- علی میرزا بیگی- علی اکبر نوری- سعید رحیمی مقدم
 
ترکیب دو تیم


 
نیمه اول

میزبان از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کرد و دقیقه 4 شوت نوری دورازه ماشین سازی را با خطر مواجه کرد. دقایقی بعد علی عسگر از روی یک ضربه ایستگاهی دروازه اخباری را به با خطر روبرو کرد.  دقیقه 16 شریفی برای قرمزپوشان تبریز گل زد اما داور به علت خطا گل را مردود اعلام کرد.  دقیقه 20 روی حرکت خوب شریفی، تراکتورسازی صاحب موقعیتی دیگر شد اما توپ وارد دروازه حریف نشد.  10 دقیقه بعد نوبت واکنش خوب اخباری رسید، او ضربه کامدار را که از روی یک ضربه آزاد زده بود، به خوبی دفع کرد. 2 دقیقه بعد ضربه سر نوری با اختلافی کم به بیرون رفت تا نیمه اول با تساوی 0 بر 0 به پایان برسد.
 
نیمه دوم

شاگردان قلعه نویی نیمه دوم را هم بهتر آغاز کردند و دروزاه بان ماشین سازی در همان دقیقه 46 اولین توپ بازیکنان تراکتورساز مهار کرد. 10 دقیقه صادقیان با یک حرکت زیبا شوتی را به سمت دروازه اخباری روزانه کرد که دروازه بان تراکتور توپ را سیو کرد. دقیقه 59 شوت سهمگین هنریکه با اختلاف کمی نسبت به تیرک دروازه اخباری به بیرون رفت. دقیقه 88 تراکتورسازان بهترین فرصت خود برای پیش افتادن را از دست دادند. ضربه پنالتی ابراهیمی را اسلامی گرفت و در برگشت آن نیز ابراهیمی فرصت زدن گل را داشت اما بازیکنان ماشین سازی توپ را دفع کردند و در نهایت دربی تبریز با تساوی 0 بر 0 به پایان رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *