جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

زیدان: عصبانی نیستم؛ به بازیکنانم تبریک می گویم

پنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۵۸
کد مطلب: 500012
سرمربی رئال مادرید پس از حذف تیمش معتقد است باید از بازیکنانش تمجید کند.
زیدان: عصبانی نیستم؛ به بازیکنانم تبریک می گویم
رئال مادرید با تساوی 2-2 که مقابل سلتاویگو به دست آورد به دلیل شکست 2-1 در دیدار رفت، از رقابت های جام حذفی اسپانیا حذف شد. زین الدین زیدان سرمربی این تیم پس از مسابقه در کنفرانس خبری گفت:
ما در این بازی هر کاری انجام دادیم و باید به بازیکنانم به خاطر بازی که انجام دادند، تبریک بگویم. باید به جلو برویم و به بازی های لیگ و لیگ قهرمانان اروپا فکر کنیم. ما مشکلی نداشتیم. ما 35 دقیقه ابتدایی را فوق العاده آغاز کردیم اما متاسفانه با بدشانسی گل خوردیم. پس از دریافت گل نیز هرگز تسلیم نشدیم و تا آخرین لحظه تلاش کردیم. ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم. 
وی در مورد انتخابش از بین بنزما و موراتا گفت:
هر دو خوب کار می کنند. در حال حاضر به این مساله فکر نمی کنم. هیچکس شکست را دوست ندارد اما به همین ترتیب به بازی هایمان ادامه خواهیم داد و با شخصیت و انگیزه کار خواهیم کرد. راه دیگری نداریم. باید ادامه دهیم. ما در دو رقابت مهم درگیر هستیم و باید تا پایان در آنها مبارزه کنیم. 
رئال مادرید هر دو گلش را از روی ضربات شروع مجدد به ثمر رساند. زیدان در این مورد گفت:
درست است. ما در جریان بازی نتوانستیم گل بزنیم و هر دو گل ما از روی ضربات ایستگاهی بود اما ما در کل از نظر تاکتیکی بسیار خوب عمل کردیم. ما توانستیم حریف را تا لحظه آخر آزار دهیم. 
فکر می کنم پس از این بازی که انجام دادیم تنها کاری که لازم است انجام دهیم، استراحت است. جام حذفی تمام شده اما لیگ در مقابل ما قرار دارد. باید یکشنبه در لیگ بازی کنیم. ما می توانیم و در دو جام باقیمانده تا آخرین نفس مبارزه خواهیم کرد. 
حذف شدن پس از چنین بازی خوبی که انجام دادیم، آزار دهنده است. زمانی که سزاوار صعود بودیم اما چیزی به دست نیاورده ایم نا امید می شویم. با این حال ما هیچکس را مقصر نمی دانیم. من نگران یا عصبانی نیستم زیرا فوتبال همین است. ما شانس های زیادی داشتیم اما نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم. نمی توانم دلیلش را بگویم اما من عصبانی نیستم. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *