يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

تجدیدنظر ترامپ در کمک دقیقه نودی اوباما به تشکیلات خودگردان

چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۵
کد مطلب: 499986
سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که دونالد ترامپ در کمک 221 میلیون دلاری باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا به تشکیلات خودگردان فلسطین تجدیدنظر خواهد کرد.
به گزارش ایسنا، شان اسپایسر روز گذشته در اظهاراتی مطبوعاتی تصریح کرد که ترامپ اصرار دارد هر دلاری که از خزانه دولت صرف می شود، به شیوه ای صرف شود که مالیات های آمریکا مورد احترام قرار گیرد.
به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، از سوی دیگر، اسپایسر اظهار داشت که ترامپ قرار است ماه آینده که بنیامین نتانیاهو به واشنگتن سفر کرد، در مورد طرح جدید رژیم صهیونیستی برای ساخت 2500 واحد مسکونی جدید در کرانه باختری با او گفتگو کند.
گفتنی است که شهرداری قدس اشغالی چند روز پیش نیز طرح ساخت 560 واحد مسکونی جدید برای صهیونیست ها در شهرک‌ های یهودی نشین واقع در قدس اشغالی را به تصویب رسانده بود.
این دومین طرح شهرک سازی رژیم صهیونیستی در پنجمین روز از ورود دونالد ترامپ به کاخ سفید است. در حالی که دولت سابق آمریکا هر بار روی کاغذ طرح های شهرک سازی رژیم صهیونیستی را محکوم می کرد و آن را مانعی بر سر راه پیشبرد راه حل تشکیل دو کشور می دانست، دولت جدید آمریکا نه تنها آن را محکوم هم نمی کند، بلکه بارها اعلام کرده که از شهرک سازی این رژیم در اراضی اشغالی فلسطین حمایت کرده و حتی قصد انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس را نیز دارد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *