جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
در نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران اتفاق افتاد

انتقاد تند عسگراولادی از ظریف در حضور وی

سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب: 499705
در شرایط بعد از برجام در فرودگاهها برای افراد خارجی 2 تا 3 ماه ویزا به صورت توریستی صادر می‌کنند اما این افراد از آن به عنوان کسب و کار و شغل بهره می‌گیرند.
انتقاد تند عسگراولادی از ظریف در حضور وی
به گزارش سرویس سیاسی جهان نيوز به نقل از تسنیم، اسدالله عسگراولادی امروز در نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه اظهار کرد: در شرایط بعد از برجام در فرودگاهها برای افراد خارجی 2 تا 3 ماه ویزا به صورت توریستی صادر می‌کنند اما این افراد از آن به عنوان کسب و کار و شغل بهره می‌گیرند.

وی افزود: خارجی هایی که به این شکل به کشور می‌آیند اکنون در شهرهای مشهد، شیراز و سه راه امین حضور مشاهده می‌شوند و حتی مغازه گرفته و کالا به فروش می‌رسانند.

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین ادامه داد: در حالیکه ما برای مردم سایر کشورها روادید صادر می‌کنیم اما برای ورود به کشورهای روسیه و قزاقستان برای ما روادید صادر نمی‌شود تا بتوانیم کار خود را انجام دهیم.

عسگراولادی خطاب به وزیر امور خارجه تصریح کرد: در صورتی که سایر کشورها به ما روادید نمی‌دهند بهتر است ما نیز به آنها روادید ندهیم و صدور روادیدهای سه ماهه برداشته شود.

وی همچنین درباره برجام گفت: در برجام فعالیت شما به عنوان یادگار برای کشور ماند هر چند خرده مشکلاتی مانده که باید آنها نیز حل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *