جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
درخشش روبرتو گالیاردینی

پالرمو 0-1 اینتر

ادامه روند پیروزی به لطف گل ژوائو ماریو در رنزو باربرای بارانی
يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۶
کد مطلب: 499261
دو تیم اینتر و پالرمو در روزی بارانی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی اینتر به پایان رسید.
پالرمو 0-1 اینتر
دیدار دو تیم پالرمو و اینتر در هفته بیست و یکم سری آ با نتیجه 0-1 به سود اینتر خاتمه یافت.
استفانو پیولی: نمی توانم در مورد پالرمو قضاوت کنم؛ ایوان پریشیچ بازیکن بزرگی است
وقایع مهم نیمه اول
در ابتدای بازی پالرمو روی نفوذ نتروفسکی صاحب یک موقعیت شد اما ارسال این بازیکن توسط مدافعین اینتر دفع گردید. چند دقیقه بعد یک فرصت فوق العاده برای ایکاردی فراهم شد، میراندا از نیمه خودی توپی بلند برای کاپیتان ارسال کرد اما علی رغم استپ خوب، مائوریتو نتوانست با پای غیر تخصصی خود دروازه حریف را باز کند. در ادامه روی پاس دی آمبروسیو، ایکاردی در گوشه محوطه جریمه پالرمو صاحب توپ شد اما ارسال این بازیکن به مدافع حریف برخورد کرد.
پالرمو-اینتر
در ادامه پالرمو روی حرکت خوب کوایسن موقعیت خوبی بدست آورد اما شوت این بازیکن به کنار تور دروازه اینتر برخورد نمود. روی حرکت بروزوویچ و پاس ایکاردی، کاندروا در موقعیتی مناسب قرار گرفت اما شوت قوی وی توسط دروازه بان حریف مهار شد. در ادامه از پشت محوطه جریمه بروزوویچ اقدام به شوت زنی کرد که با دفع فوق العاده پوساوچ همراه شد و ایکاردی هم در کمال ناباوری نتوانست توپ برگشتی را وارد دروازه خالی کند.
ارسال بروزوویچ با برخورد به پای گاتزی در آستانه ورود به دروازه پالرمو بود که پوساوچ موفق شد توپ را مهار کند. پریشیچ هم در ادامه سعی کرد ایکاردی را تک به تک کند اما مدافع حریف توپ را به کرنر زد و کرنر ارسالی با ضربه سر موریو به بیرون رفت. روی یک فرار خوب ایکاردی با گلدانیا کورس گذاشت و در نهایت در آستانه محوطه جریمه با خطا متوقف شد، خود مائوریتو پشت توپ ایستاد آن را با اختلاف اندک به بیرون زد تا نیمه اول 0-0 به پایان برسد.
وقایع مهم نیمه دوم
ابتدای نیمه دوم توپ بیشتر در میانه زمین جریان داشت تا اینکه ایوان پریشیچ توپ خوبی را برای بانگا ارسال کرد و ضربه این بازیکن با اختلافی کم به بیرون رفت. در ادامه گالیاردینی از فاصله کم توپ خوبی را به بیرون زد، پس از آن استفانو پیولی در دقیقه 56 ژوائو ماریو را به جای اور بانگا برای اینتر به زمین فرستاد.
دقایقی بعد ایوان پریشیچ از راه دور شانس خود را امتحان کرد که راه به جایی نبرد.  پس از آن روبرتو گالیاردینی پاس فوق العاده ای برای ایکاردی فراهم کرد که ضربه شماره 9 اینتر با دقت دروازه بان پالرمو وارد گل نشد. دقیقه 65 ژوائو ماریو در جلوی دروازه و در حالتی نامتعادل گل اول بازی را به ثمر رساند.
اینتر-پالرمو
در یک حرکت خطرناک کریستین آنسالدی که در نیمه اول با کارت زرد جریمه شده  بود، دومین اخطار خود را دریافت کرد و از زمین مسابه اخراج شد. در انتهای دیدار کوچف از پالرمو موقعیت مناسبی داشت که شوت وی داخل چهارچوب نبود. در دقیقه پنجم وقت های اضافه گاتزی  هم کارت زرد دوم را دریافت و کرد و از زمین مسابقه اخراج شد تا دو تیم بازی را ده نفره به پایان برسانند.
شرح گل
دقیقه 65 روی پافشاری آنتونیو کاندروا و ارسال دقیق وی، ژوائو ماریو در چند متری دروازه در حالتی نیمه آکروباتیک توپ را وارد دروازه پالرمو کرد.
آمار بازی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *