دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
رقابتهای بین المللی جام تختی - مشهد؛

ادای احترام به جانباختگان حادثه تهران

جمعه ۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب: 498757
دومین روز از رقابتهای بین المللی جام تختی در حالی از عصر امروز در مشهد آغاز شده که جمعیت زیادی پشت درهای ورزشگاه منتظر ورود به سالن هستند.
ادای احترام به جانباختگان حادثه تهران
طبق پیش بینی مسئولان برگزاری رقابتهای جام جهان پهلوان تختی، عصر امروز جمعیت زیادی پشت درهای سالن ماندند و به دلیل پر شدن ظرفیت سالن شهید بهشتی، نتوانستند وارد ورزشگاه شوند.
ازدحام جمعیت به حدی بود که حتی مسئولان کشتی و بسیاری از خبرنگاران و اهالی رسانه نیز برای ورود به ورزشگاه مشکل داشتند و با تاخیر وارد سالن شدند.
تماشاگران حاضر در سالن به یاد و احترام جانباختگان حادثه ریزش ساختمان پلاسکو تهران و درگذشت آتش نشانان به مدت یک دقیقه سکوت کردند و سپس با قرائت صلوات و فاتحه یاد این مردان از جان گذشته را گرامی داشتند.
پیش از آغاز دیدارهای فینال و رده بندی رقابتهای کشتی آزاد جام تختی از مربیان برتر رشته‌های آزاد، فرنگی و سنتی تجلیل به عمل آمد و به آنان جوایز و لوح یادبود اهدا شد.
در حاشیه این مراسم از آرمن نازاریان قهرمان پیشین کشتی فرنگی جهان و المپیک نیز تجلیل شد.
علیرضا حیدری در ادامه این مراسم به نمایندگی از فدراسیون کشتی، دوبنده تیم ملی کشتی را به استاندار خراسان رضوی به عنوان میزبان این دوره از رقابتهای جام تختی اهدا کرد.
علی اصغر انصاری پدر چهار شهید دفاع مقدس نیز در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفت و لوح تقدیر ویژه فدراسیون کشتی توسط علیرضا حیدری به او اهدا شد.
سی و هفتمین دوره رقابت های بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی در سه رشته آزاد، فرنگی و پهلوانی به صورت تیم به تیم، از صبح دیروز در سالن شهید بهشتی شهر مشهد آغاز شده و امشب (جمعه) با مشخص شدن تیم های برتر به پایان می رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *