کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رقابتهای بین المللی جام تختی - مشهد؛

ادای احترام به جانباختگان حادثه تهران

1 بهمن 1395 ساعت 17:33

دومین روز از رقابتهای بین المللی جام تختی در حالی از عصر امروز در مشهد آغاز شده که جمعیت زیادی پشت درهای ورزشگاه منتظر ورود به سالن هستند.


طبق پیش بینی مسئولان برگزاری رقابتهای جام جهان پهلوان تختی، عصر امروز جمعیت زیادی پشت درهای سالن ماندند و به دلیل پر شدن ظرفیت سالن شهید بهشتی، نتوانستند وارد ورزشگاه شوند.

ازدحام جمعیت به حدی بود که حتی مسئولان کشتی و بسیاری از خبرنگاران و اهالی رسانه نیز برای ورود به ورزشگاه مشکل داشتند و با تاخیر وارد سالن شدند.
تماشاگران حاضر در سالن به یاد و احترام جانباختگان حادثه ریزش ساختمان پلاسکو تهران و درگذشت آتش نشانان به مدت یک دقیقه سکوت کردند و سپس با قرائت صلوات و فاتحه یاد این مردان از جان گذشته را گرامی داشتند.
پیش از آغاز دیدارهای فینال و رده بندی رقابتهای کشتی آزاد جام تختی از مربیان برتر رشته‌های آزاد، فرنگی و سنتی تجلیل به عمل آمد و به آنان جوایز و لوح یادبود اهدا شد.
در حاشیه این مراسم از آرمن نازاریان قهرمان پیشین کشتی فرنگی جهان و المپیک نیز تجلیل شد.
علیرضا حیدری در ادامه این مراسم به نمایندگی از فدراسیون کشتی، دوبنده تیم ملی کشتی را به استاندار خراسان رضوی به عنوان میزبان این دوره از رقابتهای جام تختی اهدا کرد.
علی اصغر انصاری پدر چهار شهید دفاع مقدس نیز در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفت و لوح تقدیر ویژه فدراسیون کشتی توسط علیرضا حیدری به او اهدا شد.
سی و هفتمین دوره رقابت های بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی در سه رشته آزاد، فرنگی و پهلوانی به صورت تیم به تیم، از صبح دیروز در سالن شهید بهشتی شهر مشهد آغاز شده و امشب (جمعه) با مشخص شدن تیم های برتر به پایان می رسد.


کد مطلب: 498757

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/498757/ادای-احترام-جانباختگان-حادثه-تهران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com