جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

روایت پرستویی از داستانی در خصوص تکریم والدین

دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 498006
پرویز پرستویی متنی از یک داستان زیبا را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.
به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرویز پرستویی بازیگر فیلم های سینمایی کتاب قانون، من و زیبا، شوخی، روبان قرمز، مهر مادری، آژانس شیشه ای، لیلی با من است، دوئل و بید مجنون در صفحه اینستاگرام خود داستانی آموزنده و زیبا در خصوص پسری که مادرش را به خانه سالمندان برد را روایت می کند.
 
وی نوشت:
"محمد مسعود نخستین: پسری مادرش را بعد از درگذشت پدرش، به خانه سالمندان برد و هر لحظه از او عیادت می کرد. یکبار از خانه سالمندان تماسی دریافت کرد که مادرش در حال جان دادن است پس باشتاب رفت تا قبل از اینکه مادرش از دنیا برود، او را ببیند. از مادرش پرسید: مادر چه می خواهی برایت انجام دهم؟ مادر گفت: از تو می خواهم که برای خانه سالمندان پنکه بگذاری چون آنها پنکه ندارند و در یخچال غذاهای خوب بگذاری، چه شبها که بدون غذا خوابیدم. فرزند با تعجب گفت: داری جان می دهی و از من اینها را درخواست می کنی؟ و قبلا به من گلایه نکردی. مادر پاسخ داد: بله فرزندم من با این گرما و گرسنگی خو گرفتم و عادت کردم ولی می ترسم تو وقتی فرزندانت در پیری تو را به اینجا می آورند به گرما و گرسنگی عادت نکنی."
روایت پرستویی از یک داستان آموزنده+ اینستاپست
مرجع : اینستاپست
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *