چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
۴

پوشش متفاوت مجری مشهور در بیت امام

دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب: 860297
به گزارش جهان نيوز، گروهی از برنامه‌سازان شبکه تلویزیونی «ازوزدا» به همراه خانم اولگا بلووا مجری مشهور و عضو اتحادیه روزنامه‌نگاران روسیه که با مساعدت رایزنی فرهنگی سفارت ج.ا.ایران و اداره‌کل همکاری‌های رسانه‌ای و فضای مجازی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، برای ساخت ویژه برنامه‌ای در خصوص ایران عازم کشورمان شدند، با حضور در جماران از بخش های مختلف بیت، حسینیه و نگارستان امام خمینی بازدید کردند.

شبکه تلویزیونی ازوزدا ۲۰ فوریه ۲۰۰۵ پخش خود را آغاز کرد و اکنون بینندگان آن در تمامی فدراسیون روسیه به آن دسترسی دارند.
https://jahannews.com/vdcjhyeoauqem8z.fsfu.html
jahannews.com/vdcjhyeoauqem8z.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اين كي هست ؟؟؟
مشهور نزد دوستاش و خانواده اش
ما كه نشناختيمش شما بگين كيه كدوم شبكه ؟
اشکذری -شی
Iran, Islamic Republic of
سلام-یادی بکنیم از نامه امام به گورباچف جناب آقای گورباچف، برای همه روشن است که از این پس کمونیسم را باید در موزه‌های تاریخ سیاسی جهان جستجو کرد؛ چرا که مارکسیسم جوابگوی هیچ نیازی از نیازهای واقعی انسان نیست؛ چرا که مکتبی است مادی، و با مادیت نمی‌توان بشریت را از بحران عدم اعتقاد به معنویت، که اساسی‌ترین درد جامعه بشری در غرب و شرق است، به درآورد.
ح
Iran, Islamic Republic of
درد جوامع معنویت بود .نیاز معنوی بعد از تامین نیازهای اولیه جا دارد و بقول پیامبر فقر از هر دری که وارد شود ایمان از در دیگر خارج میشود.
Iran, Islamic Republic of
اگه روسیه وچین نبود