يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۷
۳

امامی که حج نرفت

يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 462364
مولای مهربانم ! در اخبار مربوط به کودکیتان نوشته شده که لحظه ای که عمویتان؛ جعفر کذاب ؛مدعی امامت بعد از پدرتان ، خواست بر پیکر مطهر پدرتان ، امام معصوممان (ع) نماز بخواند ، از یکی از اتاقهای منزل بیرون آمده ، او را کنار زده و بر پیکر پدر نماز گذارید و ازآن پس از نگاههای دوست و دشمن و آنانی که قصد جانتان را داشتند، پنهان شدید.
https://jahannews.com/vdcceiq002bqe18.ala2.html
jahannews.com/vdcceiq002bqe18.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


France
الله اکبر
شاید امام دور از چشم ماموران حکومت جور، همه ساله در مراسم حج بودند. مگر میشود امام واجب الهی را ترک کنند. ولی همانطور که الان ما نمی بینیم آن موقع هم مردم نمی دیدند و نمی شناختند. ولو اینکه امام را زندانی یا حبس کرده باشند.
امام حسن عسکری تحت نظارت شدید دستگاه عباسیان بود بخاطر همین لقب عسکری که از زندان میاد به ایشون دادن عباسیان که شنیده بودن فرزند امام حسن عسکری آخرین امام هست که ظلم رو در دنیا از بین می بره ایشون رو مورد شدیدترین نظارتها قراردادن و نه فقط ایشون که پدر بزرگوارشون امام هادی رو ایشون به خواست خودشون ترک نکردن حج رو بالاجبار عباسیان حق خوج از منطقه نظامی رو نداشتن در آخر هم در سن 28 سالگی امام حسن عسکری رو به شهادت رسوندن حتی تولد امام زمان هم بخاطر همین نظاراتهای شدید در خفا بود به خواست خدا چون حتی همسر ایشون رو هم تحت نظر داشتن تولد امام زمان هم با تولد فرزندان سایر ائمه تفاوت داشت و این طرز تولد خواست خدا برای حفظ آخرین حجت خودش بود