چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۵
۷

عذرخواهی مجری سرشناس از مظلومی

دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب: 453252
علی ضیا به خاطر انتشار فیلمی که در آن شوخی زشتی با سرمربی استقلال کرده بود از پرویز مظلومی و هواداران استقلال عذرخواهی کرد.
 به گزارش جهان، علی ضیا در صفحه اینستاگرامش نوشت: « سلام امیدوارم همه دوستان حالتون خوب باشه. تا حالا توهیچ موضوعی و به هیچ کسی و هیچ وقت من بی ادبی نکردم. اتفاقی که توی بازی افتاد از هیجان زیاد بود و البته که کار اشتباهی هم بود.
با آقای مظلومی حرف می زنم و امروز می بینمشون و تمام تلاشمو می کنم از دلشون دربیارم. از تمام طرفدارای تیم استقلال هم خیلی معذرت میخوام که ناراحتشون کردم و بهشون میگم واقعا تا چند روز پیش اصلا همچین شعاری را نشنیده بودم و بلدم نبودم و من هم شروع نکردم و از بددلی هم نگفتم. فقط میخوام منو ببخشید چون برام خیلی مهم هستید و محترم. ممنونم از مهربونی و بزرگواریتون.»
https://jahannews.com/vdciwpa5rt1awr2.cbct.html
jahannews.com/vdciwpa5rt1awr2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


seiied
باسلام ، وقتی متن رو در صفحه اصلی ایشون خوندم برای صدا و سیما تاسف خوردم با این مجری که نگارش درست فارسی را بلد نیست .آیا بهتر نیست به جای جوگیر شدن در جمع دوستان ، مقداری به دستور زبان فارسی و نگارش کلمات اهتمام بورزد؟
باز توهین این مجری بی ادب و به دور از شان یک انسان. و باز عذرخواهی من مانده ام چرا او را ممنوع التصویر نمی کنند این همه توهین خیلی راحت به همه می دهد و خیلی راحت عذرخواهی و دوباره ادامه دارد حتما و صد در صد پارتی اش کلفت است که کاری به او و توهین بی ادبانه اش ندارند.
بازم خوب بود
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
ضيا ء كمي بي ادب است و تازه به دوران رسيده
این مجری تا کی می خواهند اشتباه کنند
جواد
آدم تا چه اندازه میتونه بچه باشه
یارب مباد آنکه گدا معتبر شود
یعنی خدایا به افراد بیشتر از ظرفیتشون چیزی نده