سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

مسی سوژه شوخی تمرین تیم آرژانتین

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب: 365039
چنین فضای شادی باعث تعجب همه خبرنگاران شده بود.
به گزارش جهان به نقل از آی اسپورت - پس از تمرین روز ۵ شنبه که با حضور تماشاگران و اصحاب رسانه برگزار شد .آرژانتینی ها تمرینات روز گذشته خود را در بلو اریزنته ؛ فقط با حضور خبرنگاران برگزار کردند.

فضای تمرین بسیار شاد و غیر قابل پیش بینی بود. قبل از شروع تمرین و گرم کردن های همیشگی ؛ بازیکنان آلبی سلسته در دسته های مختلف به خنده و شوخی مشغول بودند. چیزی که به ندرت از این تیم شاهد بوده ایم.

در گوشه ای از زمین تمرین ؛ بین دی ماریا ، هیگواین ، مسی و پالاسیو بر سر موضوعی ؛ کری شدیدی بوجود آمده بود و در این میان لئو تبدیل به سوژه خنده و شوخی سه بازیکن دیگر شده بود.

چنین فضای شادی باعث تعجب همه خبرنگاران شده بود. گویا تمرین با روحیه و مفرح در حضور تماشاگران ؛ تاثیرات مثبت خود را به روی بازیکنان گذاشته بود.


دقایقی بعد ؛ به دستور سابه یا بازیکنان مشغول گرم کردن شدند که البته در حین گرم کردن نیز این شوخی ها ادامه داشت.

پس از آن بود که مسابقه تمرینی شروع شد و همه چیز شکل جدی به خودش گرفت. به نظر می رسد که آلبی سلسته برای مقابله با بوسنی به خوبی مهیا شده باشد .

از شواهد پیداست که الخاندرو سابه یا به ترکیب ۱۱ نفره خود دست یافته هرچند که تنها ابهام موجود ؛ در مورد بازی کردن یا نکردن هیگواین است. لاوتسی در دو بازی تمرینی گذشته ، بجای هیگواین در تریکب تیم اصلی قرار گرفته است.
https://jahannews.com/vdcdsk0snyt09z6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdsk0snyt09z6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *