جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲۰
۲

رابطه دختر و پسر

پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۰۹
کد مطلب: 359144
وقتی می بینی قبح گناهی دارد می ریزد، حرف زدن پیرامون اش به ناراحتی دوستان می ارزد.


طرح نوشت : شاید بابت این پست و این حرف ها، خیلی از دوئل برنجند! اما وقتی می بینی قبح گناهی دارد می ریزد، حرف زدن پیرامون ش به ناراحتی دوستان می ارزد. قبحی که در آغاز راه برای حقیر هم ریخته بود و تلنگر دوستانم به خود آورد. چند سالی از آن روزها می گذرد و در فضای مجازی، خصوصا اینستاگرام و امثالهم، دارم می بینم که دوستان خوب مذهبی ام – چه دختر و چه پسر – چقدر راحت با نامحرم گپ می زنند و خودمانی می شوند. چقدرها را دیدم که در آغاز، روابط شان را با حرف شروع کردند و در آخر سر، ایمان شان در زیر برف رفت! از خواهران خوبی که جسورانه، عکس آنچنانی خودشان را در فیس بوک و اینستا و الخ می گذراند تا برادرانی که صفحه دوستان شان مملو از اسامی جماعت نسوان است و کامنت ها هم سراسر تبادل دل و قلوه. کاش بدانیم که قبح گناه دارد آهسته آهسته در بین ما جماعت منتظر موعود، می ریزد. کاش تا آمدن حضرت آفتاب، به اصل خود برگردیم. ان شاءالله.

منبع: وبلاگ دوئل
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


با این حرف های بی سر و ته به این جا رسیدیم!
رضا
Iran, Islamic Republic of
بسیار جالب بود این مشکل از بزرگترین چالش های فرهنگی کشور هست همه اون هم به خود باختگی ما در مقابل فرهنگ پوچ و شکست خورده غرب بر میگرده