يکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - 26 May 2024
 
۰
۲

کسب 19 مدرک دانشگاهی در 13 سال

دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۳:۳۷
کد مطلب: 300937
درس خواندن نیاز به استعداد و هوش دارد زیرا افرادی که هوش چندانی ندارند نمی توانند به خوبی پیشرفت کرده و به مدارک عالی برسند. البته در دنیا دانش آموزان زیادی هستند که با هوش متوسط می توانند تا مدارک متوسط یا در حد عالی پیشرفت داشته باشند.
 به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، در میان دانش آموزان و کودکان همیشه هستند کسانی که هوش بالا و خاصی دارند. این افراد معمولا در میان باهوش ترین دانش آموزان و نابغه ها به حساب می آیند همچنین آن ها خیلی سریع مراتب درسی را طی کرده و در سنین پایین به درجات بالا می رسند. گاهی نیز این افراد خیلی دیر به هوششان پی میبرند اما به نحوی دیگر از آن استفاده می کنند.
 
"ولین کوسوما" مرد 31 ساله ای است که همیشه دوست دارد نامش را به طور کامل به همراه تمامی افتخاراتش یادداشت کند. این فرد به عنوان یکی از نابغه های چین به حساب می آید و تا به حال توانسته 19 مدرک دانشگاهی در رشته های مختلف بدست آورد.
 
 
 
از میان 19 مدرک این مرد می توان به هشت مدرک لیسانس، سه مدرک فوق لیسانس و هشت مدرک دکترا اشاره کرد. شاید به نظر، او تمام زندگی اش را صرف خواندن درس کرده است در حالی که او تنها 13 سال برای کسب همه این مدارک زمان گذاشته است.  
 
افتخارات او در رشته های مختلف از مدیریت تا مهندسی در رشته های فنی دسته بندی می شود. این تعداد مدرک او به این علت عجیب است که تنها برای گرفتن یکی از مدارک دکترا باید نزدیک به 10 سال درس خواند در حالی که "ولین" به طور متوسط سالانه بیش از یک مدرک دانشگاهی دریافت کرد است.
 
بنا به گفته "ولین" او از کودکی دارای هوشی بالا بوده است ولی زمانی متوجه این هوش شد که برای اولین بار از دانشگاه فارق التحصیل شد. او می گوید: از دوره جوانی به رشته های مدیریت علاقه داشتم و به همین علت بیشتر در این زمینه درس خوانده ام.
 
این مرد این روزها با استفاده از یک مدرک لیسانسش کار می کند و بسیاری از مدارک دکترای او تنها در برخی زمینه های خاص کمکش می کنند. او همچنین یک بخش سیستم اطلاعاتی را در یک اداره دولتی در اختیار دارد.
https://jahannews.com/vdcjtyetauqeyhz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjtyetauqeyhz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
باسلام
بهتر است خبر رو درست چاپ کنید. تو اکثر کشورها حتما نباید مثل قوانین کشور ایران در سال یه محدود ترم رو بگذرونید تا مدرک بگیرید وگرنه اون آقا اگه ایران بود بیشتر از یه لیسانس و فوق و دکتری نمیتونست بگیره. اونجا اگه درسها رو خود شخص بتونه یاد بگیره و درخواست امتحان بده تو کمیسیون بررسی میکنند و ازش امتحان میگیرند که در صورت قبولی بهش مدرک میدهند.
رضا
اگه شرایط تحصیل جوانان ایرانی تو دانشگاه ها رو با قوانین دست و پا گیر سخت نکنند ما تو کشورمان بسیار جوانان باهوش و علاقه مند و تیز هوش داریم که میتونند از این جور رکوردها بسیار کسب کنند. متاسفانه یه دانشجو به عنوان مثال حتما باید برای یه درس که ممکنه 2 ساعت در یه روز باشه مسیر زیادی رو بره و برگرده و خستگی این رفت و امد براش میمونه وحضور و غیاب بزنه تا امتحان بده. و فقط 3 جلسه اونهم موجه میتونه غیبت کنه