چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰
۱
یک ادعای مضحک؛

دکتر حجازی رزمنده دوران دفاع مقدس بوده است

دوشنبه ۲ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب: 77968
اقدام شبکه بی پی اس امریکا در سانسور و حذف صحبت های  یکی از مصاحبه شوندگان درباره جزئیات مرگ ندا آقا سلطان با اعتراض وی همراه شد .

به گزارش جهان ، شبکه بی پی اس اخیرا اقدام به پخش مستندی به نام "مرگ در تهران " کرد که در بخشی از این مستند مصاحبه روزنامه نگاری بنام کاوه افراسیابی پخش شد که وی درباره مرگ ندا اظهار نظر کرده بود .بعد از پخش مستند کاوه افراسیابی در مطلبی در نشریه میدل ایست از سانسور مصاحبه خود توسط شبکه بی پی اس بشدت انتقاد کرد و مستند مذکور را غیرواقعی و مغرضانه خواند .

به گفته افراسیابی تمامی مطالب مخالف با خط اصلی مستند که بزرگنمایی غیرواقعی را دنبال می کرد بر خلاف توافقات قبلی توسط مسئولان شبکه سانسور و حذف شد .

بیشترین اشکال افراسیابی به این مستند ابهامات مربوط به نقش حجازی پزشک حاضر برسر صحنه قتل ندا بود که ادعاهای عجیب و غریبی را مطرح کرد .

به گفته افراسيابي وي در مصاحبه سانسور شده اش با بی پی اس اين نکته را ذکر کرده است که "پائولو سئوليو" دوست برزيلي حجازي در پيام هاي خود در وبسايت توييتر در ماه ژوئن مدعي شده است که دکتر حجازي با حضور در جبهه بسياري از مجروحین را در جريان جنگ ايران و عراق معالجه کرده است در صورتي که اين مساله ممکن نيست چرا که حجازي که اکنون 38 سال دارد در هنگام پايان جنگ در سال 1988 تنها 17 ساله بوده است و انسانهای عادی نمی توانند در 17 سالگی دکترا بگیرند!

افراسیابی افزود : بی پی اس فرونتلاين متاسفانه با پرداختن به يکي از وبسايت هاي کاملا مخالف يعني وبسايت "تهران بيورو" (دفتر تهران) که توسط يکي از تازه فارغ التحصيلان کالج اداره مي شود به حيثيت خود لطمه بيشتري زده است. اين شبکه ها مانند (دفتر تهران) مملو از ادعاهاي تاييد نشده اي مبني بر آراي دزديده شده در انتخابات اخير رياست جمهوري ايران به رغم نبود هر گونه مدرک مستند در اين زمينه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ميشه جوك نگين.
متهم به قتل ندا يعني چي؟
يه حرفي بزنين كه مردم نخندند بهتون.
بابا سايت جهان نيوزه ها. ... نيوز و ...و ...كه نيست.
شما منطقي تر از اين بودين كه.