چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰
۵

تخمین سایت آقازاده هاشمی از جمعیت نمازگزاران تهران

جمعه ۲۶ تير ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب: 57334
سایت فرزند آقازاده هاشمی نوشت:
برآوردها حاكي از حضور 1.5 تا 2.5 ميليون نفر در اين نماز جمعه است!

براساس اين برآورد كه براساس مساحت تحت پوشش حضور مردم صورت گرفته در صورتيكه ميزان حضور افراد 3نفر در هرمتربع محاسبه شود با توجه به حضور مردم در پانصد هزار مترمربع در دانشگاه تهران خيابانهاي اطراف كه تا ميادين وخيابانهاي ديگر نيز كشيده شده بود جمعيت حاضر بيش از يك ونيم ميليون نفر بوده اند.

اما برخي ديگر از ناظران با محاسبه افراد زيادي كه براي حمايت از مهندس موسوي ونه شركت در نماز در ميادين و رههاي منهي به دانشگاه اجتماع كرده وپس از نماز به مردم پيوسته اند جمعيت حاضر را تا دو نيم ميليون نفر برآورد كرده اند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این سایت کلا در زمینه محاسبه خیلی نابغه است!
مثلا در سفر احمدی نژاد به اصفهان و آن استقبال بی نظیر، با انتشار عکس هایی مستقبلین از احمدی نژاد را، چند ده نفر عنوان کرد!!
کلا خیلی خیلی خیلی سایت قابل اعتمادی هستند!
احتمالا 150 تا 250 میلیون بوده. یه صفرش جا افتاده. شاید هم خواستند ریا نشه.
بنده در اواخر صحبتهاي آقاي تقوي وارد دانشگاه شدم يعني هم بيرون را ديدم و هم داخل را ، به گردانندگان سايت آينده بايد گفت خيلي ... گزارش منتشر مي كنند، گزارش دقيقتر مي دانند چيست : در خارج داانشگاه بسياري از خانمهاي سبز نشان داراي آرايش خصوصاً ناخن هاي لاك زده بودند! شايد براي بهتر وضو گرفتن بوده باشد و در خيابان 16 آذر هم با ديگر برادران هم كيش خود كنار هم روي روزنامه اي بدون مهر و سجاده و بعضاً سيگار بدست در صف نماز نشسته بودند، يا در پاده رو و ... در داخل هم اكثر نماز اولي ها در حال راه رفتن و شعار دادن بودند خصوصا در حين اقامه نماز در حال راه رفتن بودند عده اي هم در داخل جايگاه ً در كناره ها داشتند نماز را تماشا مي كردند و قبل از سلام نماز عصر هم مشغول خارج شدن از جايگاه شدند. جالب اينجاست جمعيت طرفدار آقاي موسوي كه در جلوي دانشگاه . در خيابان 16 آذر و نيز بعضاً در داخل جمع شده بودن سرجمع ميليوني ناميدند پس نماز 29/3/88 را بايد ميلياردي ناميد
همچنین در خبری که در بسیاری از رسانه هاشون منجمله آینده و عصرایران غیره دررابطه با جمعیت خیابان آزادی هواداران موسوی درج شده بود خبر از 3 میلیون داده بودند که من بعد از استخراج مساحت کل خیابان آزادی و محاسبه جمعیت با مبنای پر بودن کل خیابان از ابتدا تا انتها به عدد 720 هزار نفر رسیدم که البته هیچکدام نظر من را منتشر نکردند!
شما يك مشت مردور هستيد كه سعي در ناديده گرفتن زحمات حاميات هاشمي و موسوي داريد. شما با اين كار سعي مي كنيد آن همه پول و زحمت و نقل و انتقال نمازگزاران از شهرستان هاي اطراف را ناديده بگيريد. يعني نتيجه آن همه زحمت 1.5 ميليون نمي شد؟ شما مزدوريد.
نامردها