شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲
۳
روایت آمریکایی از اسلام توسط خانم بازیگر

دفاع از شهرام شب‎پره و رابطه آن با نماز!

دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب: 565101
قرآن کریم فرمود: نماز از فحشاء و منکَر نهی می‎کند. (انَّ الصَلاة تَنهی عَنِ الفَحشاءِ وَ المُنکَر) البته نمازی می‎تواند مقابل گناه بایستد که خودش دچار خمودگی نباشد. انسان اگر واقعاً به نماز پناهنده شود عشق به خواننده فاسد از قلب او بیرون می‎رود.
دفاع از شهرام شب‎پره و رابطه آن با نماز!
جهان نيوز - دکتر محمد لطفی زاده: خانم بهنوش بختیاری به تازگی در یک رسانه مجازی به اظهار نظر درباره موضوعات مختلف پرداخته و خود را هم الگوی جوانان معرفی کرده است. وی در این برنامه با انتقاد از آنکه نمی‌تواند در محافل مختلف به راحتی نام شهرام شب‎پره و دیگر خوانندگان لس‎آنجلس نشین را به زبان بیاورد گفته است: ما عروسی‎های زیادی با آهنگ‎های این خواننده‎ها داشته‎ایم. او با تطهیر این خواننده افزود: ایشان برای تعداد زیادی از دختر و پسرها در خارج کشور اشتغال ایجاد کرده و یک کارآفرین در زمینه موسیقی است.
 
تا اینجا که ابراز نظر شخصی است هرچند در یک رسانه عمومی نباید هر اشتباهی را به ذهن مردم وارد کرد اما نکته مُهم‎تر بخشی از اظهارات این بانوی بازیگر است که به موضوع نماز می‎پردازد. وی می‎گوید: من نماز می‎خوانم و لاک دستم را هم برای آن پاک می‎کنم. در این بخش مجری برنامه و ایشان دو نفری با هم می‎گویند: بله اینها (یعنی دفاع از خواننده آنسوی آب) چه ربطی بهم دارند؟
 
مقصود این برنامه آن است که به مخاطب القاء کند شما می‎توانید نماز بخوانید و عاشق شهرام شب‎پره‎ و نظایر این خواننده هم باشید. این دقیقاً همان اسلام آمریکایی است. در این نوع اسلام که بنی‎امیّه هم به آن ملتزم بودند، می‌شود نماز خواند و مشروب هم نوشید. می‌شود نماز خواند و بی‎حجاب بود. می‌شود نماز خواند و اهل مجالس گناه و دلبسته فساد غربی هم بود. خواننده‎ای که منشاء ترویج فساد در جهان است و رقص و اختلاط دختر و پسر و ارتباط با نامحرم را به سادگی رواج می‎دهد چه نسبتی با نماز خواندن دارد؟
 
قرآن کریم فرمود: نماز از فحشاء و منکَر نهی می‎کند. (انَّ الصَلاة تَنهی عَنِ الفَحشاءِ وَ المُنکَر) البته نمازی می‎تواند مقابل گناه بایستد که خودش دچار خمودگی نباشد. انسان اگر واقعاً به نماز پناهنده شود عشق به خواننده فاسد از قلب او بیرون می‎رود. 
 
یادمان نرود که امروز برخی در صدد هستند فرهنگ تسامح و تساهل را ترویج کنند، بدین معنا که برخی گناهان را پشت بعضی واجبات مخفی نمایند و بعد هم خود را مقیّد به مذهب نشان دهند. از یک سو دیگ نذری محرّم را با ملاقه‎ای بزرگ بهم بزنند و عکس سلفی با آن بگیرند و از سوی دیگر زمینه به گناه افتادن بسیاری از جوانان را با بدحجابی و عدم التزام به حُکم صریح قرآن کریم فراهم آورند. این خطر را باید جدی گرفت!
https://jahannews.com/vdcfxtdtyw6dvya.igiw.html
jahannews.com/vdcfxtdtyw6dvya.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا عاقبت خودمون و جامعه مون رو به خیر کنه
وای به حال جوانانی که امثال این الگو آنها باشد...
Iran, Islamic Republic of
البته اين يك زاويه از قضيه است. زاويه ديگرش همان است كه ما هميشه به جواناني كه موسيقي اونور آب را گوش مي كنن يا به مهمانيهاي غير مجاز ميرن اينه كه ارتباطشان را تحت هيچ شرايطي با خدا و اهل بيت قطع نكنن، نمازشون را بخونن و در عزاي سالار شهيدان شركت كنن. چون تا وقتي اين خط ارتباطي قطع نشده اميد نجات هست اما وقتي شخص از كشتي نوح پياده شد ديگه اميدي به نجاتش نيست. البته ايشان هم نگفته عاشق شهرام شب پره است و شما يه كمي حرف ايشون رو تغيير دادي.