سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۵

تمسخر مخالفین،ابتکار جدیدی از یک روزنامه حرفه ای!

يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۸۸ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب: 56468
تمسخر مخالفین،ابتکار جدیدی از یک روزنامه حرفه ای!

روزنامه خبر با مدیریت جدید، از سال گذشته با هدف تاثیرگذاری و تبلیغ کاندیدای خود در دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری پا به عرصه مطبوعات کشور گذاشت.

به گزارش جهان، این روزنامه ثروتمند و پر هزینه که برای علی لاریجانی رئیس مجلس هشتم فعالیت می کند، در ابتکاری بدیع، اقدام به انتشار مطالب و تیترهای تمسخرآمیز نسبت به رسانه ها و افراد مخالف عقیده خود کرده است.

این اقدام به همراه جعل اخبار گوناگون که از دیگر شگردهای این روزنامه می باشد، در حالی صورت می گیرد که گردانندگان آن، خود را روزنامه نخبگان کشور! می نامند.  

حمایتهای تمام قد این روزنامه از اصلاح طلبان و میرحسین موسوی در ایام انتخابات و آشوبهای پس از آن که با نقد غیر اصولی و تخریبهای افراطی از دولت محمود احمدی نژاد همراه بود، در حالی صورت می گرفت که عملکرد این طیف، در سالهای گذشته در صداوسیما و با تولید برنامه هایی نظیر، هویت، چراغ و نمایش رقاصی زنان و مردان عریان در کنفرانس معروف برلین، مورد اعتراض رقبای دیروز و متحدان امروز آنها قرار گرفته بود.

 بنا براین گزارش، گسترده شدن دایره اهانتهای این روزنامه از دولت به منتقدین عبدالله جاسبی که وی نیز از حامیان بی چون و چرای میرحسین موسوی در انتخابات بود، کنجکاوی خبرنگار جهان را به دنبال داشت.

با بررسی های اولیه مشخص شد، حسین انتظامی مدیر مسئول روزنامه خبر، که پیش از این به جهت انتشارمقاله ای در روزنامه همشهری از این روزنامه اخراج شده بود، از نزدیکان جاسبی(رئیس دانشگاه آزاد) می باشد و هم اکنون نیز با عنوان رئیس کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد مشغول به فعالیت است.

با این تفاصیل به نظر می رسد در آستانه تغییر قریب الوقوع عبدالله جاسبی از دانشگاه آزاد، تحرکات جریانات وابسته به وی که همراه با عصبیت های اهانت آمیز است افزایش یافته و لمپنیزم مطبوعاتی جای نخبه گرایی در این رسانه را گرفته است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آخ الهی من قربونت برم خبرنگار محترم جهان که اینقده کنجکاوی! به به می بینم که جابه جایی جاسبی رو هم کلید زدین! بابا ایول! ایول! ادبیات لمپنی هم از فیلم اخراجی ها وارد شعارهای انتخاباتی بعضی از دوستان شد که خیلی هم مورد استقبال طرفداران قرار گرفت!
این افراد هیچ گونه مسئولیتی در تهیه این برنامه ها نداشته اند . اینها آن زمان مشغول تخلفات مالی و ... در روزنامه جام جم بودند که مشکلات مالی بخش آگهی های بازرگانی روزنامه جام جم مربوط به همین دوران مدیریت است .
پس شما گيرتون سر جاسبي بود نه احمدي نژاد !!!!
صحبت از لمپنیزم مطبوعاتی شد، برای آشنا شدن با مصادیق اکمل به خبر گزاری ... مراجعه بفرمائید!!!!
بابا از سیاست انگلیسی چیزی شنیدید؟